استفاده از زیتون خام سبز در آش سوپ

کوبرانکوزا نوعی زیتون سبز با اندازه متوسط است که از پرتغال می آید.

این زیتون پرتغالی عمدتا برای تولید روغن زیتون و زیتون خام سبز فوق بکر با کیفیت بالا استفاده می شود. زیتون ها روغنی تولید می کنند که دارای طعم های تند و تند با طعمی تند است.

شما همچنین می توانید زیتون Cobrancosa کامل را بخرید تا از آن به عنوان زیتون رومیزی لذت ببرید. آنها با روغن زیتون و گیاهان مدیترانه ای خوشمزه هستند.

زیتون کوردویل
زیتون کوردویل نوع دیگری از زیتون سبز است که از پرتغال می آید.

انواع درختان زیتون کوردویل میوه هایی با اندازه کوچک تا متوسط تولید می کنند. زیتون در حالی که سبز است و پوستی سبز مایل به زرد دارد برداشت می شود.

مشابه زیتون Cobrancosa، زیتون Cordovil عمدتا برای تولید روغن زیتون با کیفیت خوب استفاده می شود. روغن زیتون فوق بکر از زیتون کوردویل طعم میوه ای شدیدی دارد.

زیتون

زیتون گالگا
زیتون گالگا یکی از محبوب ترین گونه های زیتون پرتغالی است که به صورت میوه کامل یا روغن زیتون به فروش می رسد.

این نوع زیتون پرتغالی طعم میوه ای شیرین و گوشت گوشتی دارد که به راحتی از هسته جدا می شود. این زیتون های کوچک به رنگ سبز یا سیاه لذت می برند و در روغن زیتون با سرکه شراب قرمز و پونه کوهی به فروش می رسند.

زیتون سفید مالت
زیتون سفید نوعی زیتون کمیاب و غیرعادی است که در کشورهای مدیترانه ای رایج بوده است.

زیتون های سفید فاقد رنگدانه های موجود در میوه هستند که باعث می شود زیتون های معمولی با رسیدن از سبز به سیاه تبدیل شوند. این زیتون های سفید رنگ معمولاً به صورت تجاری در دسترس نیستند.

گزارش شده است که زیتون سفید دارای طعم فلفلی غنی است که غالب نیست اما شیرینی مشخصی دارد.

روغن زیتون تولید شده از زیتون سفید ماندگاری کوتاه تری نسبت به روغن زیتون معمولی دارد. چون فاقد آنتوسیانین است – رنگدانه آنتی اکسیدانی که به زیتون رنگ می دهد – به اندازه روغن زیتون معمولی برای شما سالم نیست.