پارچه کودری جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

مشخصات پارچه کودری جدید با قیمت ارزان این محصولات و همچنین شاخصه های ظاهری و کیفیتی آنها مورد بررسی قرار می گیرد. در زمینه تولید پارچه کودری جدید از بهترین مواد اولیه و الیاف استفاده می شود و در نهایت بسته بندی عمده و فله ای این محصولات بر اساس استاندارد های تعریف شده در این میان به انجام می رسد.

پارچه کودری جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

پارچه کودری جدید

پارچه کودری در واقع دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است و از نظر تولید کنندگان و متخصصان فعال در زمینه تولید انواع پارچه ها، در زمره پارچه های نخی دسته بندی می شود. این نوع محصولات به صورت تخت بافت تار و پودی با الیاف منحصر به فردی در عرض های مختلف تولید و روانه بازار می شوند.

در کارخانجات نساجی برای تولید پارچه کودری جدید از ایده آل ترین روش های استفاده می شود تا در نهایت این نوع محصولات با قیمت های ارزان تری وارد بازار شوند. جالب است بدانید اصلی ترین مواد اولیه در تولید پارچه‌ های کودری جدید مواد اولیه ویسکوزی هستند که از قیمت بسیار ارزانی برخوردار می باشند. به همین دلیل این محصولات جزو ارزان قیمت پارچه های نخی دسته بندی می شوند که روز به‌ روز طیف کاربری آنها گسترده تر می شود.

از مهمترین مشخصات و ویژگی های پارچه کودری جدید می توان به نازکی، خنکی و راحتی این محصولات اشاره کرد که برای استفاده در بین افرادی که در مناطق گرم ایران زندگی می کنند گزینه ایده آلی می باشد و معمولاً برای تهیه لباس های تابستانه از این نوع پارچه های نخی استفاده های گسترده ای دیده می شود.

با توجه به مشخصاتی که برای پارچه کودری جدید نام آوری کردیم این محصولات در زمره پارچه های ارزان قیمت تابستانی هم دسته بندی می شوند و معمولاً برای تهیه انواع مانتو های تابستانی و بهاره و همچنین لباس ها و شلوار های خانگی خانم ها در دو فصل اول سال مورد استفاده قرار می گیرند.

تنوع پارچه های کودری بسیار زیاد است و این نوع محصولات در طرح ها و رنگ های بسیار زیادی تولید می شوند و به راحتی می توانند سلیقه مشتریان زیادی را تحت پوشش خود قرار دهند.

مشخصات پارچه کودری

مشخصات پارچه کودری در بررسی مشخصات پارچه کودری به مشخصات ساختاری و ویژگی های فنی این محصولات توجه بسیار زیادی می شود و همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم با توجه به برخی از خصوصیات و ویژگی های این پارچه ها از آنها در تولید بسیاری از لباس های تابستانی استفاده می شود.

در زمینه برشماری اصلی ترین مشخصات و ویژگی های پارچه های کودری می توان گفت این محصولات بیشتر برای تولید لباس های زنانه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا از نرمی و لطافت خاصی برخوردار هستند و برای تولید مانتو های زنانه استعداد فوق العاده بالایی را به خود اختصاص می‌ دهند. نازکی، لطافت و راحتی استفاده از این نوع پارچه ها بسیار مشهور می باشد و این محصولات در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارند.

جالب است بدانید در تولید پارچه های کودری از الیاف ویسکوزی استفاده می‌ شود و این محصولات به واسطه داشتن خصوصیات همچون رنگ پذیری فوق العاده بالا و چاپ پذیری فوق العاده به راحتی دارای طرح ها و رنگ های متنوع می شوند. از دیگر مشخصات و ویژگی های مخصوص پارچه های کودری درجه یک می توان به نازک بودن این محصولات در عین تراکم استاندارد آنها اشاره کرد. همچنین کیفیت رنگ، مقاومت در برابر شستشو، راحتی و خنک بودن و حداقل آبرفت از دیگر ویژگی ها و مشخصات این نوع پارچه است که در حال حاضر توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کرده است.

علاوه بر موارد گفته شده تنوع پارچه های کودری از نظر طرح و رنگ بسیار زیاد می باشد و این پارامتر یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی های این نوع محصولات می باشند. پارچه های کودری معمولا در نمونه های ساده و طرح دار معرفی می گردند که پارچه های نخی جدید با طرح های فانتزی، خالدار، ستاره ای، قلبی، زیگزاگی، حاشیه دار بیشتر مورد توجه نسل جوان و مخصوصا دختر خانم ها قرار می گیرند.

برای تولید طرح های جدید پارچه های کودری معمولا از روش های چاپ دیجیتال و راکتیو استفاده می شود و بالاترین کیفیت چاپ مربوط به این پارچه ها است که می‌ توانند در برابر شستشو مقاومت لازم را داشته و درخشش و زیبایی خود را حفظ نمایند.

بسته بندی پارچه کودری جدید

در کارخانه های تولید پارچه‌ های کودری در زمینه بسته بندی کردن این محصولات از روش‌ های مختلفی استفاده می‌ شود. جالب است بدانید در زمینه بسته بندی کردن پارچه های کودری، اصطلاحات رایجی وجود دارد که در این میان می‌ توان به بسته‌ بندی طاقه ای این نوع محصولات، بسته بندی های عدلی اشاره کرد. در هر یک از این روش ها نحوه بسته بندی با یک دیگر کاملا متفاوت می باشد. به عنوان مثال در بسته بندی های طاقه ای این نوع محصولات به صورت طاق های استوانه ای شکل یا طاق های مکعب مستطیل شکل معرفی می‌ گردند که در هر یک از این شرایط نام های تجاری متفاوتی برای بسته بندی آنها اعلام می گردد.

معمولاً کارخانه هایی که در زمینه تولید این محصولات فعال می باشند، از بسته بندی های تجاری رول و همچنین طاقه کتابی بیشترین استفاده را دارند و در این روش ها پارچه ها با عرض ۱۵۰ سانتی متر از وسط تا شده و بسته بندی می شوند.

همان طور که قبل تر گفته شده یکی دیگر از اصطلاحات رایج در بازار تولید پارچه و بسته بندی کردن این محصولات، بسته بندی عدلی آنها می باشد. عدل بندی و فروش عدلی پارچه ها که بیشتر مورد توجه خریداران در بازار های هدف قرار می گیرد در واقع اصطلاحی است که برای پارچه های فله ای مورد استفاده قرار می گیرد.

در این نوع بسته بندی هر هشت عدد طاقه چهل متری با متراژ برابر با ۳۲۰ متر در یک عدل قرار می‌ گیرند و در واقع اکثر کارخانه های نساجی و فروشنده های عمده، این پارچه ها را به صورت عدلی به فروش می رسانند. در هر صورت می توان گفت توجه به نحوه بسته بندی پارچه های کودری جدید می تواند در جلب توجه مشتریان بیشتر این محصولات تاثیر داشته باشد و در واقع بسته بندی کردن این محصولات با هزینه های کمتر باعث کاهش قیمت نهایی آنها می شود.

پارچه کودری عمده

پارچه کودری عمده همان طور که در مبحث قبل اشاره کردیم پارچه های کودری در واقع در گروه پارچه های نخی دسته بندی می شوند که از نظر قیمت و کیفیت تنوع زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند و در حال حاضر جزو عمده ترین نوع پارچه موجود در بازار هستند که برای تولید لباس های مختلف از آنها استفاده می شود.

افرادی که در زمینه خرید و فروش پارچه های عمده کودری در حال فعالیت هستند باید اطلاعات کافی از مشخصات ساختاری این محصول به دست آورند تا بتوانند شرایط بهتری را برای خرید و فروش مقرون به صرفه این محصولات داشته باشند. اطلاعات لازم در زمینه خرید بهترین پارچه های کودری در واقع مربوط به نوع، کیفیت، نوع استفاده و قیمت نهایی پارچه های کودری می باشد.

جالب است بدانید پارچه‌ های کودری در واقع توسط عمده فروشی های پارچه، مغازه های عرضه کننده پارچه های و همچنین واحدهای تولیدکننده انواع البسه و پوشاک زنانه مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این نوع پارچه ها در گروه پارچه های معروف ارزان قیمت قرار می‌ گیرند که بیشتر خرید آنها به صورت عمده انجام می پذیرد.

در کارخانه های تولید پارچه کودری عمده از بهترین الیاف و مواد اولیه استفاده می شود تا در نهایت تار و پود این محصولات کیفیت فوق العاده بالایی داشته باشد و بتواند جلب رضایت متقاضیان بسیار بیشتری را به انجام برساند.

در بزرگترین واحد های تولید کننده پارچه های کودری تنوع بسیار زیادی در بکارگیری مواد اولیه در نظر گرفته می‌ شود و در نهایت بر اساس استفاده از بهترین روش های چاپی تنوع رنگ بندی این پارچه‌ ها نیز به وجود می‌ آید که می تواند رضایت متقاضیان زیادی را ایجاد نماید. پارچه های پودری معمولاً با رنگ بندی های بنفش، با رنگبندی آبی، رنگ بندی قهوه ای، رنگ بندی قرمز رنگ بندی بیشترین متقاضیان را به خود اختصاص می‌ دهند.

اگر جزو خریداران عمده انواع پارچه کودری هستید بهتر است در مورد نحوه دسته بندی این محصولات اطلاعات لازم را به دست آورید تا در نهایت در بازار های خرید با داشتن اطلاعات به خصوصی به خرید مشغول شوید. جالب است بدانید انواع پارچه کودری را می توان از نظر عرض، از نظر جنس، از نظر نوع چاپ، از نظر نوع تحلیل و همچنین از نظر نام کارخانه و برند تولید کننده در دسته بندی های متنوع معرفی می نمایند.

این پارچه ها معمولاً در عرض های 90، 130 و 150 در بازار موجود هستند و جنس تولید این پارچه ها، ویسکوز صددرصد می باشد که در برخی موارد شرکت‌ ها و کارخانه‌ های تولید کننده از پنبه یا ریون هم به صورت ترکیبی در زمینه تولید این محصولات استفاده می نمایند و این پارامتر به افزایش کیفیت نهایی این پارچه کمک زیادی می نماید.

در زمینه تولید پارچه های کودری همان طور که اشاره کردیم از روش‌ های مختلفی برای چاپ پذیری این محصولات استفاده می شود که علاوه بر روش های راکتیو با هدف ثبات رنگ کودری این محصولات، از فرآیندهای چاپ برداشت و چاپ جایگزینی هم استفاده می شود.

پارچه کودری فله

گروه های تولیدی پارچه کودری در کشور ما فعالیت های خود را به صورت عمده انجام می دهند زیرا میزان فروش این محصولات در بازار های داخلی بسیار زیاد است و فعالیت واحد های تولید کننده برای کم کردن میزان واردات این محصولات از دیگر کشور ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

تولیدی های فعال پارچه های کودری در شهرهای مختلف از ایران در حال فعالیت هستند که با به کارگیری دستگاه های پیشرفته به راحتی می‌ توانند به تامین نیاز بازار بپردازند. از مهمترین شهرهای تولید کننده پارچه های کودری با کیفیت می توان به شهر یزد، شیراز، تبریز، مشهد و اصفهان اشاره کرد.

جالب است بدانید انواع پارچه های کودری ساده و گلدار در این کارخانه های تولید کننده بر اساس آخرین استاندارد های تولید می‌ شوند و میزان فروش آنها در بازار به صورت فصلی دچار تغییراتی می‌ شود. معمولاً خرید عمده پارچه های کودری از دی ماه شروع شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد زیرا از این پارچه ها در تمامی طول سال برای تولید لباس های مختلف استفاده می‌ شود.

پارچه کودری فله همان طور که در مباحث قبل تر اشاره کردیم معمولاً به صورت عدلی بسته بندی شده و به بازار معرفی می گردد. این محصولات در واقع با همان نام تجاری پارچه های لباسی در بین خریداران عمده شناخته شده هستند و از بهترین مواد اولیه ویسکوز با صد در صد درجه خلوص برای بافت این محصولات استفاده می شود.

خوشبختانه در عصر حاضر با فعالیت های گسترده کارخانه ها و شرکت های تولید کننده پارچه کودری فله از واردات این محصولات به داخل کشور جلوگیری شده است و در حال حاضر برخی از شرکت‌ ها، ظرفیت های تولیدی خود را چنان گسترده نمودند که به راحتی می‌ توانند صادرات این محصولات به دیگر کشور ها را نیز به انجام برسانند.

جالب است بدانید در بحث صادرات بهترین پارچه کودری فله به نحوه بسته بندی این محصولات و همچنین قیمت نهایی آن ها توجه بسیار زیادی می شود. در تعیین قیمت پارچه های کودری همانند دیگر پارچه ها و الیاف پارامتر های بسیار زیادی تاثیرگذار هستند که در این میان کیفیت مواد اولیه، نحوه فعالیت کارخانه ها و شرکت های تولید کننده این نوع محصولات و نحوه عرضه این محصولات به بازار و همچنین دیگر مشخصات فیزیکی و ساختاری این محصولات تاثیر گذار می باشند.

پارچه های کودری همانند دیگر پارچه ها با توجه به یک سری فاکتور ها و ویژگی ها مورد بررسی کیفیت و قیمت قرار می‌ گیرند که از مهمترین مشخصات ساختاری مورد توجه در این زمینه می‌ توان به نوع چاپ این نوع پارچه ها، میزان آبرفت پارچه ها، میزان عرض پارچه ها و همچنین کیفیت نخ به کار گرفته شده در تولید این پارچه ها اشاره کرد.

هر یک از پارامترهای گفته شده به صورت مستقیم و غیرمستقیم در تعیین قیمت این محصولات تأثیرگذار می باشند و خریداران عمده حتماً باید به این موارد توجه داشته باشند تا بتوانند هزینه‌هایی را بابت خرید محصولاتی باکیفیت پرداخت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه عرضه پارچه کودری فله، از طریق همین مرکز اینترنتی با مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید.