با خودکار کیان نوک تیز نقاشی را به کودکان خود آموزش دهید

شما نیازی به دکترا در گرافولوژی – مطالعه دست خط – ندارید تا ببینید که قلم مگان مارکل در طول زمان تغییر کرده است. فقط به نحوه نوشتن نام خود قبل از ازدواج در 19 می با شاهزاده هری، پس از ازدواج در 11 جولای و اخیراً در 19 اکتبر نگاه کنید:

این محتوا از نظرسنجی وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

به علاوه خودکار کیان نوک تیز دارای برند مخصوص خود می باشد که در هر مغازه ای که مربوط به فروش لوازم التحریر است به راحتی قابل خریداری می باشد.

کاتی مک نایت، گراف شناس برجسته، که نزدیک به 30 سال تجربه در تفسیر دست خط دارد، می گوید: «امضا اهمیت بیشتری نسبت به بقیه دست خط یک فرد دارد، که می تواند کاملاً متفاوت باشد. “در حالی که شما هرگز یک فرد کامل را تنها با امضای آنها تجزیه و تحلیل نمی کنید، این یک بیانیه شخصی است، این یک لوگو است – این شخصی ترین چیزی است که می توانید در مورد خود بنویسید. این یک عکس فوری قدرتمند از نویسنده است، همیشه.”

با توجه به تمام تغییراتی که مگان در سال گذشته متحمل شده است، جای تعجب نیست که امضای او متفاوت به نظر می رسد: “دستخط می تواند، انجام می دهد، و اغلب به دلیل خلق و خوی، تغییرات عمده زندگی و استرس تغییر می کند.”، مک نایت می گوید که بارداری می تواند تأثیر بگذارد.

در این مقاله، نحوه استفاده از ابزارهای نوشتاری موجود در reMarkable خود را یاد خواهید گرفت. این مجموعه از ابزارها اکنون شامل ورودی متن تایپ شده نیز می شود.

هنگام ایجاد محتوا در reMarkable، طیف وسیعی از ابزارهای نوشتاری وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. برای دسترسی به ابزارها، روی نماد ابزار نوشتن در نوار کناری ضربه بزنید.