با فروش پیاز سفید جیرفت یک شب میلیاردر شوید

فواید پیاز فراتر از بافت و طعم آن است. به خاطر طعم قوی و طعم تند و تندش معروف است. پیاز سفید جیرفت سرشار از ویتامین های B6 و C، فولات، آهن و پتاسیم است. آنها حاوی آلیوم و آلیل دی سولفید هستند. این ترکیبات ممکن است خطر سرطان را کاهش دهند، سطح قند خون سالم را حفظ کنند، التهاب را تسکین دهند و عفونت ها را درمان کنند.

این مقاله در مورد فواید پیاز، مشخصات غذایی، دستور العمل ها و هر گونه عوارض جانبی احتمالی صحبت می کند. نگاهی بیاندازید.

پیاز چیست؟
این پیاز که به عنوان پیاز پیاز یا پیاز معمولی نیز شناخته می شود، سبزیجات و پر کشت ترین گونه از جنس آلیوم است. آنها همچنین با نام‌های پیاز یا کاندا یا دونگری (هندی)، نیرولی/ اولیپایلو/یرا گدالو (تلوگو)، وانگایام (تامیل)، ساوالا (مالایلام)، اولیگاد/ارولی/نیرولی (کانادا)، پیاج/پیاز (بنگالی)، شناخته می‌شوند. Dungri/Kanda (گجراتی) و Kandaa (مراتی).

پیاز

سایر سبزیجات مرتبط شامل سیر، تره فرنگی، پیازچه، موسیر و پیاز چینی است. گیاه پیاز دارای برگ های سبز مایل به آبی است و پیاز پایه آن پس از مدتی مشخص شروع به متورم شدن می کند.

پیاز در سراسر جهان کشت و مصرف می شود. معمولا به صورت پخته سرو می شوند. همچنین می توان آنها را به صورت خام مصرف کرد و در ترشی ها و چاتنی ها استفاده می شود. پیاز طعمی قوی و طعمی تند و تند دارد. اگرچه این محصول معتدل است، اما می توان آن را تحت طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی (معتدل، گرمسیری و نیمه گرمسیری) کشت کرد.

پیاز پیاز، همانطور که بحث کردیم، چیزی نیست جز ساقه کوتاه با برگ های گوشتی. این به عنوان یک ذخیره غذایی عمل می کند که به گیاه در شرایط آب و هوایی سخت کمک می کند تا زنده بماند.

این کاملاً جذاب است، اینطور نیست؟ اما پیاز هم سابقه دارد.