بهبود بسیاری از بیماریها توسط مایع دستشویی بوژنه!

اطلاعات و دانش در این مطالعه، کودکان بزرگتر رفتار بهتری در شستن دست داشتند نسبت به بچه های کوچکتر حوزه دانش یا شناختی حوزه بسیار مهمی است شکل دادن به اعمال خود با تجربه و تحقیقات ثابت شده که چیزها بر اساس دانش ماندگارتر از رفتاری است که مبتنی بر دانش نباشد.

رفتار شستن دست ها با مایع دستشویی بوژنه ناشی از تفاوت در ادراکات بد است. که ممکن است ناشی از عدم وجود نقشی برای ارائه مشاوره توسط کارکنان بهداشتی باشد درباره شستن دست ها با صابون. مدارس نقش مهمی در آموزش و تشویق عادات شستن دست ها دارند.

از سنین پایین، زیرا عادات شستن دست ها که در مدرسه آموخته می شود، می تواند تا آخر عمر باقی بماند. که در علاوه بر این، کودکان نیز عوامل بالقوه تغییر برای محیط اطراف هستند.

مایع

مشاوره شستن دست ها با صابون یکی از آموزش های بهداشتی است برنامه های واحد بهداشت مدرسه تلاش بهداشت مدرسه یک برنامه متقابل یکپارچه و تلاش فرابخشی برای بهبود توانایی زندگی سالم و متعاقبا شکل گیری سالم و رفتارهای زندگی پاک برای دانش آموزان، اعضای مدرسه و اعضای جامعه.

اطلاعات از طریق رسانه های چاپی، رسانه های الکترونیکی، آموزش/مشاوره، کتاب و وصیت نامه دریافت می شود دانش فرد را افزایش می دهد و معمولاً رفتار خود را برای او بهبود می بخشد یا تغییر می دهد بهتر.

مزیت ایجاد رفتار پاک و سالم زندگی از سنین پایین این است بچه ها بعداً یک سبک زندگی سالم خواهند داشت. این بدان معنی است که کودکان اولیه که هستند عادت به رفتار پاک و سالم زندگی در مرحله بعدی به راحتی از دست نمی رود. علاوه بر این، دوران کودکی در حال حاضر یک سبک زندگی سالم دارد، بنابراین آنها رایگان خواهند بود.

از حملات بیماری های مختلف که اغلب در اوایل دوران کودکی رخ می دهد، مانند سرفه/سرماخوردگی، لکه های سل، اسهال، تب، سرخک، عفونت گوش و بیماری های پوستی. در تمیز و شرایط سالم، توانایی های مختلفی که در اوایل دوران کودکی در اختیار دارد، کشف خواهد شد و به درستی توسعه یافته است، به طوری که دوران کودکی می تواند به طور مطلوب رشد و توسعه یابد.