بهترین پارچه نمدی

اگر محصول یا خدماتی را که به طور مستقل بررسی شده است از طریق پیوندی در وب سایت ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کنیم. چه چیزی نرم تر از بافتنی اما محکم تر از بافتنی است؟ نمد. تصور می‌شود زمانی که مردم ماقبل تاریخ روی پشم گوسفند می‌خوابیدند و به‌طور ناخواسته فشرده می‌کردند، کشف شد، نمدکاری یک عمل پارچه‌سازی قدیمی‌تر از بافتنی یا بافندگی است. نمد که به طور یکسان برای تولید پوشاک، هنر ترکیبی و کارهای بهبود خانه استفاده می شود، یک ماده بادوام و همه کاره است. پیدا کردن پارچه نمدی مناسب برای پروژه شما ممکن است به سادگی مرور انتخاب های ما در زیر باشد.

1. ورق های پارچه نمدی ARTEZA

بسته 50 ورق نمدی آرتزا شامل طیف کاملی از رنگ های رنگین کمان است. این مجموعه از نمونه های نمدی بزرگ با ابعاد 12 در 14 اینچ، گزینه های براق، متالیک و نئون را نیز ارائه می دهد. این ورق‌ها که از الیاف پلی‌استر فشرده ساخته شده‌اند، می‌توانند در برابر برش، چسباندن، تا کردن، اتو کردن و شستشو مقاومت کنند. در حالی که بسیاری از منسوجات ورق نمدی سست و نرم هستند و به راحتی از هم جدا می شوند، این محصول فوق العاده سفت و بادوام است.

2. مربع های پارچه نمدی Life Glow

اگر درخشش مورد علاقه شما نیست، بسته 40 تکه ای از نمد پلی استر سفت مربع 12 در 12 اینچی Life Glow را انتخاب کنید. با همان محدوده طیفی محصول فوق، این مربع ها به همان اندازه با کیفیت و رنگ های روشن هستند. رنگین کمان در نوک انگشتان شماست: هر مربع جامد رنگ متفاوتی دارد. این نمد به راحتی پاره نمی شود اما برای برش و تا شدن صاف است، این نمد برای اتوکشی بی خطر است و برای پوست تحریک نمی شود.

رنگ پارچه کرپ مازراتی

3. ورق های پارچه نمدی پشمی

ابعاد مربع های نمدی در این بسته 28 تکه از Woolous 10 در 8 اینچ است. آنها برای پوشاندن تابلوهای اعلانات، ساخت لباس و گلدوزی عالی هستند. پارچه مازراتی اکریلیک نرم و منعطف است بدون اینکه سست شود و قابل شستشو و اتوکشی است. این بسته نمد در هفت رنگ مختلف برای پروژه هایی که نیاز به چندین ورق با یک سایه دارند عالی است، تمام پایه های اولیه و ثانویه را پوشانده است.

4. ورق های پارچه ای نمدی با پشت چسب Caydo

برای منسوجات با قدرت ماندگاری، از بسته رنگی متنوع Caydo از ورق های پارچه مانتویی تابستانه که با پارچه نمدی فرق دارد با پشت چسب استفاده کنید. این ورق های فوق العاده پر جنب و جوش و چسبناک برای طیف وسیعی از پروژه ها عالی هستند و نیاز به چسب را از بین می برند. برش و سفارشی‌سازی آسان، این نمد پس از استفاده حباب نمی‌زند و پس از برداشتن باقی‌مانده باقی نمی‌ماند.

5. بسته نمدی رنگی متنوع Flic-Flac

برای منسوجات صنایع دستی با کیفیت بالاتر، با بسته 42 مربعی نمدی Flic-Flac که هر کدام رنگ متفاوتی دارند، بروید. ابعاد ورق ها 6 در 6 اینچ است و از موادی با چگالی بالا ساخته شده اند تا هنگام برش از هم باز نشوند و پاره نشوند. قابل شستشو و اتو، این مربع ها برای هر پروژه خیاطی مناسب هستند. این مربع ها را بدوزید، بچسبانید، منگنه کنید و به لطف تعادل دوام آنها بدون هیچ گونه مشکلی برش دهید.