تخت بیمارستانی که باعث درمان فوری بیمار میشود!

علاوه بر تغییر الگوهای آسیب تروماتیک، مطالعات اخیر الگوهای تغییر یافته مرگ و میر را در دسته‌های غیر مرتبط با کووید کشف کرده‌اند.44 به‌ویژه، مناطقی که به‌شدت با مرگ‌های ناشی از کووید-19 مواجه بوده‌اند، افزایش زیادی را در مرگ‌های ناشی از علل دیگر تجربه کرده‌اند.

از جمله دیابت، بیماری قلبی و بیماری عروق مغزی. این ممکن است به این معنی باشد که بیماران مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای به دلیل ترس به دنبال درمان نیستند و بیشتر بر نیاز بیمارستان‌ها برای حفظ دستگاه ساکشن پزشکی و به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس به منظور اجازه دادن به کسانی که نیاز به درمان فوری پزشکی دارند تا احساس راحتی کنند.

بسیاری از کشورها در حال حاضر “موج دوم” COVID-19.1 را تجربه می کنند، 45 با ورود به نیمه دوم سال 2020، اثرات ویروس های آنفلوانزای فصلی می تواند وضعیت را پیچیده تر کند و به طور بالقوه باعث شود بسیاری از مناطق جهان به ظرفیت بستر برسند.

بنابراین، اقدامات فوری توسط مدیریت بیمارستان، سازمان‌های رسمی مانند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و دولت برای اجرای استراتژی‌هایی لازم است که بتواند ظرفیت منابع کافی تخت بیمارستان را تشویق کند و اثرات این عوامل محدودکننده را به حداقل برساند. می تواند در مراقبت از بیمار داشته باشد.

تخت

مطالعه ما مزایای متعددی نسبت به ادبیات موجود دارد. در حالی که محققان قبلا ظرفیت تخت ICU را در 182 کشور در سراسر جهان بررسی کرده اند، مطالعه ما شامل تعداد بیشتری از کشورها و همچنین ترکیب HBs و ACBs و ظرفیت در رابطه با اخلاق COVID-19 است.

در سایر مطالعات، ما فقط از داده‌های منتشر شده توسط دولت و سازمان‌های بهداشتی معتبر استفاده کردیم. اولاً، از آنجایی که هیچ توافق جهانی پذیرفته‌شده‌ای در مورد تعاریف برای دسته‌های مختلف تخت‌های بیمارستانی ارزیابی‌شده در این مطالعه وجود ندارد، کشورها ممکن است در تفسیر و گزارش‌هایشان متفاوت باشند.

به عنوان مثال، اگرچه انگلستان تعریف روشنی از تخت های ICU دارد که مراقبت های سطح سه را با پشتیبانی پیشرفته تنفسی یا حداقل دو سیستم عضو درگیر توصیف می کند، تعریف ایالات متحده کمتر واضح است. در این مطالعه بیش از حد گزارش شده یا کمتر گزارش شده است.