حوله یکبار مصرف استخری که پس از مصرف بازیافت میشوند!

من تمام حوله یکبار مصرف استخری آزمایشی Frontgate خود را از سال‌های 2017، 2018 و 2020 به مدت طولانی آزمایش کرده‌ام. برخی از قسمت‌های کمی سفید شده روی قدیمی‌ترین حوله‌ها وجود دارد—احتمالاً به دلیل محصولات مراقبت از پوستی است که استفاده می‌کنم، نه مشکلی با خود حوله (خطر استفاده از حوله های غیر سفید).

تری با گذشت زمان مبهم‌تر می‌شود و به ناچار مقداری نرمی اولیه خود را از دست می‌دهد، اما Frontgate هنوز هم نرم‌تر از حوله‌های آزمایشی جدیدتر شرکت‌های دیگر است. و هنوز هم بهترین حوله در کمد کتانی من است.

حوله

Frontgate یک حوله ضخیم و حجیم است که برخی افراد آن را دوست ندارند. اگر می‌دانید که حوله‌های نازک‌تری را ترجیح می‌دهید، ممکن است استفاده از آن خسته‌کننده و خسته‌کننده باشد. احتمالاً برای افرادی که حوله‌هایی را که به طرز دلپذیری زبر و نیروبخش هستند، بسیار نرم خواهد بود.

سنگین بودن آن همچنین به این معنی است که Frontgate برای نگهداری و شستن حجیم‌تر است—شما نمی‌توانید به اندازه حوله‌های دیگر ما در یک محموله لباس‌های شسته شده قرار دهید.

از آنجایی که Frontgate بسیار سنگین است، زمان خشک شدن هوا بسته به آب و هوای محل زندگی شما متفاوت است. وقتی برای اولین بار تعیین کردم چقدر طول کشید، یک روز گرم تابستانی در نیوجرسی بود، و حوله در حالی که در حمام آویزان بود حدود 12 ساعت طول کشید تا خشک شود.

وقتی موارد جدید را برای به‌روزرسانی 2020 خود دوباره آزمایش کردم، بیش از 24 ساعت طول کشید تا در هوا خشک شوند، این بار در زمستان در شمال غربی اقیانوس آرام. اگر در آب و هوای مرطوب یا مرطوب زندگی می کنید، برای جلوگیری از جابجایی باکتری ها و ماندن در خانه، ممکن است لازم باشد فرانت گیت خود را بیشتر بشویید.

اگر حوله های تری را ترجیح می دهید اما حوله های ضخیم و فوق نرم را دوست ندارید – یا اگر می خواهید حوله ای با سبکی بیشتر داشته باشید و بدشان نمی آید – حوله حمام آبگرم رایلی را توصیه می کنیم. از Frontgate نازک‌تر است و وقتی آن را روی پوست خود می‌زنید بافت بیشتری دارد.

با این حال، این بدان معنا نیست که یک حوله “زمخت” است. هر دو رایلی و فرانت گیت وزن یکسانی دارند – 700 گرم در متر مربع   اما وقتی به سطح جلویی شیک نگاه می کنید، تری پرزدار و متراکم را می بینید. وقتی به سطح رایلی نگاه می‌کنید، می‌توانید حلقه‌های تری را ببینید که هر کدام فضایی برای حرکت دارند.