دستگاه فشار خون گلامور hl858na از راه دور نیز فشار را اندازه گیری می نماید

نظارت بر فشار خون در خانه (BP) برای هدایت تصمیمات بالینی در مورد فشار خون توصیه می شود و در سراسر جهان برای مدیریت خطرات قلبی عروقی استفاده می شود و مردم معمولاً هنگام خرید دستگاه فشار خون گلامور hl858na تصمیم می گیرند که می تواند به صورت آنلاین انجام شود.

اگر بیماران دستگاه‌هایی را خریداری کنند که معتبر نیستند (آنهایی که طبق استانداردهای پذیرفته شده بین‌المللی صحت آن‌ها ثابت نشده است)، مدیریت فشار خون ممکن است بر اساس قرائت‌های نادرست باشد که منجر به تشخیص یا درمان کم یا بیش از حد می‌شود.

دستگاه فشار خون گلامور hl858na

این مطالعه با هدف ارزیابی تعداد، نوع، درصد تایید شده و هزینه دستگاه‌های BP خانگی در دسترس آنلاین انجام شد و جستجوی مشاغل آنلاین فروش دستگاه های نظارت بر فشار خون خانگی انجام شد و شرکت‌های چند ملیتی در سراسر جهان ارسال می‌کنند، بنابراین جستجوها به دستگاه‌های BP در دسترس برای یک کشور (استرالیا) به عنوان نمونه‌ای از در دسترس بودن دستگاه از طریق بازار آنلاین جهانی محدود شد.

وضعیت اعتبار سنجی دستگاه های BP با توجه به پروتکل های تعیین شده تعیین شد و پنجاه و نه کسب و کار آنلاین، فروش 972 دستگاه منحصر به فرد BP شناسایی شدند و اینها شامل 278 دستگاه کاف بازو (18.3٪ تأیید شده)، 162 دستگاه مچ بند (8.0٪ تأیید شده) و 532 ابزار پوشیدنی مچ بند (0٪ تأیید شده) و اکثر دستگاه های BP (92.4٪) توسط مشاغل تجارت الکترونیک بین المللی (به عنوان مثال، eBay، آمازون) ذخیره شده بودند، اما فقط 5.5٪ تأیید شدند.

دستگاه‌های کاف معتبر BP گران‌تر از دستگاه‌های غیر معتبر بودند: میانه (محدوده بین چارکی) 101.1 (75.0-151.5) در مقابل 67.4 (30.4-112.8) دلار استرالیا و دستگاه‌های BP غیر معتبر بر بازار آنلاین تسلط دارند و با هزینه کمتری نسبت به دستگاه‌های معتبر فروخته می‌شوند، که مانع بزرگی برای پایش دقیق BP خانگی و مدیریت خطرات قلبی عروقی است. قبل از خرید دستگاه BP، افراد باید بررسی کنند که آیا آن را در https://www.stridebp.org تأیید شده است.