رشته پلویی سنتی که اراده انسان را تقویت میکند!

تصور کشاورزی شهری برای آسیا از شانگهای چین آمده است. به عنوان یکی از بزرگ شهرهایی که به توسعه خود ادامه می دهند، شانگهای همچنان شیوه های کشاورزی شهری خود را حفظ می کند.
سیستم اقتصادی آنها برای حمایت از توسعه شهر. با این وجود، منطقه توسعه از کشاورزی به دلیل ساخت انبوه مسکن و ساختمان اداری به سمت لبه های شهر تغییر می کند. عمل کشاورزی به خصوص در وسط شهر چالش هایی دارد که از زمین شروع شود.
منابع، رسانه های مزرعه، آب و هوا، محیط اجتماعی و فرهنگی. علاوه بر این، کشاورزان شهری توانایی در پردازش رشته پلویی سنتی و سایر عواملی که وجود آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.
چیزی جز انتخاب آنها نیست سرسختی و پشتکار کشاورزان در تغییر شرایط موجود است یکی از مظاهر اراده قوی برای انجام تجارت. حفظ شیوه های کشاورزی شهری در توسعه کشاورزی مهم است. با این حال، این نمی تواند آسان باشد زیرا نیاز به اراده دولت و همچنین مشارکت شهری دارد.

ماکارونی
کشاورزان و شهروندان شهر ماکاسار از بعد عمرانی و زیربنایی در دسته بندی قرار می گیرد یکی از شهرهای بزرگ اندونزی در خارج از جاوه پس از مدان، با مساحت 199.26 کیلومتر مربع و بیش از 1.6 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر در نظر گرفته شده دارای تنوع قومیتی مانند Bugis، Toraja، Manda، Buton، جاوا و چینی.

همچنین به عنوان مرکز معاملات و بارگیری بازی می کند کالاها، شیوه های صنعتی، دولت، همچنین خدمات آموزشی و بهداشتی. با آن انواع، بخش کشاورزی هنوز به طور بالقوه نیازهای غذایی در شهر را برآورده می کند. بنابراین باید حفظ شود حتی مساحت زمین نیز به دلیل حفظ استراتژیک و اکولوژیکی آن کاهش می یابد.

مساحت کل اراضی شالیزار در ماکاسار در سال 1390 برابر با 2718 هکتار می باشد. کاهش می یابد، و خواهد شد بر کاهش تقاضای برنج محلی در ماکاسار تأثیر می گذارد، در حالی که تقاضا برای غذا در ماکاسار باقی می ماند تا بوجود بیاید بر اساس توضیحات فوق، این مطالعه با هدف شناسایی وجود مزارع برنج انجام شده است.