سبد حصیری قهوه ای در هر سفری همراه شما است

حصیری یک تکنیک بافندگی بی انتها در نظر گرفته می شود که می تواند طیف گسترده ای از محصولات بادوام خانگی را برای فضاهای داخلی و خارجی ایجاد کند و این وبلاگ اطلاعاتی در مورد سبد حصیری قهوه ای و نحوه اعمال آنها در گوشه های مختلف به شما ارائه می دهد. بخوانید!

حصیری چیست؟
اصطلاح “حصیره” روشی از بافندگی برای ایجاد مبلمان و وسایل خانه را توصیف می کند که قدمت آن به 5000 سال پیش باز می گردد.

استفاده از گیاهان انعطاف پذیر مانند حصیر و علف های مرداب برای اولین بار در مصر باستان مشاهده شد، اما در زمان های کنونی، مردم از سایر گیاهان چکش خوار مانند علف دریایی، سنبل آبی، پوسته ذرت برای محصولات حصیری طبیعی استفاده می کنند.

سبد حصیری قهوه ای

امروزه حصیری احتمالاً یکی از انتخاب های اولیه برای دکوراسیون داخلی و خارجی است و حصیری نه تنها با پالت رنگ طبیعی خود زیبا به نظر می رسد، بلکه می تواند سایه های پر جنب و جوشی نیز ایجاد کند، از دکوراسیون اولیه الهام گرفته از خورشید گرفته تا نسیم های اقیانوسی.

جدا از ساخت دست ساز در مبلمان ویتنام، حصیری اکنون هم برای دکور و هم برای ذخیره سازی مانند سبدهای حصیری استفاده می شود  و حصیری همچنین به طور گسترده در یک مجموعه گسترده در صنعت خانگی استفاده شده است.

برخی از محصولات محبوب مانند سبد حصیری، دور آینه حصیری، گلدان حصیری برای گیاهان و دکور سینی حصیری را می توان در اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن، پاسیو و سایر فضاهای بیرونی یافت.

حصیری از چه ساخته شده است؟
حصیری طبیعی به طور سنتی از منشا گیاهی تهیه می شود و می توان آن را با بامبو، چوب خیزران، علف دریایی، سنبل آبی و بسیاری از گیاهان طبیعی متنوع بافت.

در همین حال، حصیری در فضای باز (حصیر حصیری برای همه شرایط آب و هوایی) از الیاف مصنوعی مانند رزین و وینیل تولید می شود که جلوه زیبایی یکنواخت دارد.

مواد ساخته شده توسط انسان، هنگامی که با قاب های آلومینیومی ترکیب می شوند، خورده نمی شوند و در صورت عدم استفاده، نگهداری و نگهداری آسان هستند.