سفید کننده برای روی سطوح کثیف بیشتر استفاده می شود

وایتکس برای خشکاندن درخت به ویژه سطوح فلزی خورنده است. خود سفید کننده به راحتی با آب رقیق می شود و می تواند بر روی سطوح، از جمله پوست، با تیوسولفات سدیم (در صورت لزوم) خنثی شود.

واکنش مستقیم:وایتکس اسید است یا باز با بافت های بیولوژیکی واکنش می دهد و با دناتوره شدن پروتئین باعث تحریک و مرگ سلولی می شود. این واکنش برای بافت‌های حساس‌تر مانند سیستم تنفسی و چشم‌ها شدیدتر است و برای بافت‌های مقاوم‌تر مانند دستگاه گوارش (که به pH پایین عادت کرده‌اند) و پوست (که برای تماس با محیط سازگار است) شدیدتر است. .

واکنش غیرمستقیم: برای قرار گرفتن در معرض ثانویه ناشی از اختلاط عمدی یا غیرعمدی با سایر مواد شیمیایی، وام خود اشتغالی بانک کشاورزی باید شاخص بالایی از سوء ظن حفظ شود. این واکنش‌های ثانویه ممکن است باعث تولید مواد شیمیایی سمی‌تر شوند که هر کدام مشخصات سمیت خود را دارند. مهمترین آنها گاز کلر است که به عنوان یک عامل جنگ شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته است.

قابل اعتماد و متخصص:
توکسیکوکینتیک
سمیت واکس کاپشن چرم بستگی به محل استفاده از آن دارد. این باعث تحریک چشمی قابل توجهی می شود و دهان و گلو را تحریک می کند، اما در صورت بلعیدن نسبتاً خوش خیم است.

  • منابع:
    1. Pathophysiology

  • تبلیغات: 
    1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
    2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
    3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
    4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید