ظروفی چینی که می توانید با آن آشپزخانه خود را تجهیز کنید

یک چینی واقعی معمولاً تمام انعطاف پذیری خود را از کائولن می گیرد. از آنجایی که کائولن ها اغلب انعطاف پذیری محدودی دارند، کارایی پرتاب یا مدل سازی چینی های ساخته شده از آنها را محدود می کند.

با این حال، برخی کائولن های پلاستیکی شگفت آور وجود دارد، سرویس پذیرایی چینی اگرچه محدوده محدود اندازه ذرات می تواند به معنای عملکرد کمتر از خشک کردن ایده آل باشد. قبول نکنید که یک کائولن پلاستیکی است فقط به این دلیل که نام آن شامل کلمه پلاستیک است یا یک تامین کننده می گوید پلاستیک است، خودتان را امتحان کنید.

برای ریخته‌گری چینی‌ها، روش تمام کائولن کاملاً امکان‌پذیر است (استفاده از کائولن 50 درصد به جای 25 درصد کائولن و 25 درصد خاک رس گلوله‌ای) زیرا این بدنه‌ها از کاهش انقباض خشک شدن و افزایش نفوذپذیری آب مرتبط با اندازه ذرات بزرگ‌تر کائولن سود می‌برند. . با این حال، پرسلن ریخته گری تمام کائولن ممکن است قدرت جدا شدن از قالب گچ را بدون ترک نداشته باشد، در صورت نیاز کمی نرم کننده اضافه کنید.

کائولن ها می توانند از نظر بلوغ بسیار متفاوت باشند. کائولن های بریتانیایی نیاز به استفاده از فلدسپات کمتری دارند زیرا در حال حاضر مقداری شار طبیعی به عنوان بخشی از کانی میکای موجود در خود دارند. بنابراین، اگرچه ممکن است این مواد پلاستیکی کمتری داشته باشند، شار کمتری مورد نیاز است، بنابراین کائولن بیشتری را می توان در دستور پخت استفاده کرد.

این ایده خوبی است که مکمل کائولن یک دستور غذا را با استفاده از بیش از یک برند درست کنید، این کار توزیع بهتری از اندازه ذرات نهایی را فراهم می کند و در صورت تغییر یک کائولن، تأثیر آن را بر بدن به حداقل می رساند.

  • منابع:
    1. Kaolin