فریم عینک المانی متناسب با هر سایز شیشه

این که آیا در حال خرید فریم عینک طبی، عینک آفتابی یا هر نوع عینک دیگری هستید، آشنایی با برخی از اصطلاحات ابتدا می تواند مفید باشد و گزینه های زیادی وجود دارد که پیدا کردن جفت مناسب برای شما دشوار است و به طور معمول، فریم عینک المانی بر اساس نوع، جنس و شکل دسته بندی می شوند و اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا همه گزینه های خود را درک کنید.

انتخاب عینک مناسب برای نیازهای شما زمانی می تواند لذت بخش باشد که بدانید به دنبال چه هستید و اولین راه برای دسته بندی فریم ها بر اساس نوع آنهاست و این توضیح می دهد که چگونه فریم ها با لنزها تعامل دارند و پنج نوع وجود دارد: تمام لبه، بدون لبه، نیمه بدون حاشیه، پل کم و سیم.

فریم عینک المانی

همانطور که از نام آن پیداست، عینک های لبه کامل دارای لبه هایی در اطراف دور کامل لنز هستند و این باعث می‌شود که آنها نسبت به برخی از سبک‌های دیگر محکم‌تر شوند (اگرچه اکثر عینک‌های مدرن از دوام قابل قبولی برخوردار هستند.

با توجه به لبه کامل، این عینک معمولاً می تواند انواع وسیع تری از انواع لنز را بپذیرد و بنابراین، اگر لنزهای پراگرسیو یا چند کانونی را ترجیح می‌دهید، ممکن است فریم‌های تمام حاشیه بهتر به شما کمک کنند.

شما می توانید عینک های لبه کامل را در انواع مواد از جمله استات، پلاستیک، تیتانیوم و غیره پیدا کنید و آنها همچنین تمایل دارند در گسترده ترین طیف رنگ ها و اشکال موجود باشند و چه بخواهید ظاهری روشن و جسورانه داشته باشید یا سبکی ظریف و جاودانه، این نوع قاب می تواند نیازهای شما را برآورده کند.