قیمت پارچه کودری طرح دار

انواع پارچه کودری طرح دار یا کدری (Viscose fabric) در زمره پارچه های نخی (cotton) هستند که به صورت تخت بافت تار و پودی با الیاف ویسکوز در عرض های مختلف به صورت ساده یا طرح دار توسط کارخانجات نساجی تولید می شوند. انواع پارچه کودری جدید نخی از پارچه های ارزان قیمت و پرمصرف به شمار می روند که خرید و فروش آن ها نیاز به دانستن اطلاعات کافی درباره انواع پارچه کدری و داشتن لیست قیمت آن ها دارد.

 

به طور کلی، پارچه های نخی کودری از جمله پارچه های زنانه محسوب می شوند و در پوشاک زنانه از جمله لباس، شلوار، مانتو، تونیک، زیرسارافونی، چادر، روسری و غیره مصرف می شوند؛ البته در پوشاک مردانه به خصوص پیراهن نیز به کار می روند. در این دسته بندی انواع پارچه پارچه های کودری در رنگ های متنوع و با کیفیت است .و قیمت پارچه به متراژ و طرح و رنگ و جنس آنها بستگی دارد .

قیمت پارچه کودری طرح دار

پارچه کودری طرح دار

نامگذاری پارچه ها در نمونه های مختلف در کارخانه های تولیدی بر اساس ویژگی هایشان اجام می شود و در بین این محصولات می خواهیم در مورد پارچه کودری طرح دار بگوییم که از نظر کارایی درسطح عالی قرار می گیرد. با توجه به اینکه برای تولید این پارچه ها شرکت های زیادی فعالیت دارند مسلما از نظر کیفیت تفائت هایی در بین آنها دیده می شود. برای انتخاب پارچه کودری ترک یا مجلسی به نکات بسیاری باید توجه کرد که از اینت موارد به بافت پاترچه می توان اشاره نمود.

همچنین پارچه کودری در رنگ های متنوعی عرضه می گردد که زمینه را برای انتخاب گسترده مشتریان فراهم می آورد و خوب است قبل از هر اقدامی افراد نمونه های پارچه را شناسایی کنند. پارچه کودری لطیف می تواند در زمینه های مختلفی استفاده شود که این امر در میزان فروش تاثیر می گذارد. پارچه کودری طرح دار با کاربرد وسیعی که در طراحی ودوخت لباس دارد می تواند بازار فروش پررونقی را ایجاد نماید تا خریداران راحت تر نیاز های خود را برطرف کنند. فروشندگان پارچه کودری مجلسی فروشندگان پارچه کودری مجلسی مراکز خرید پارچه کودری مجلسی این محصولات بسیار عالی و با کیفیت را از طریق یک سایت اینترنتی و به صورت کامل آنلاین غیر حضوری در اختیار شما مردم و خریداران محترم قرار می‌ دهند ارائه این محصولات به صورت آنلاین باعث شده است که دسترسی شما خریداران به این محصول آسانتر باشد و راحتی و رفاه بیشتری در هنگام خرید آن داشته باشید.

 

این پارچه ها در این سایت در سایزهای مختلف و رنگ ها و طرح ها و مدل های متفاوت موجود می باشد و شما می توانید محصولات را در قالب عکس های همه جانبه و با کیفیت مشاهده نمایید و سپس محصول مورد نیاز خود را از طریق این سایت سفارش دهید و خریداری نمایید. فروشندگان پارچه کودری مجلسی سعی دارند سطح تقاضای خریداران را در نظر بگیرند تا با فعالیت های خود میزان عرضه و تقاضا را برابر کنند

مدل مانتو با پارچه کودری طرح دار

مدل مانتو با پارچه کودری طرح دار مدل مانتو با پارچه کوردی طرح دار: شناخت نام های مشهور نمونه های مختلف انواع پارچه نخی و کودری می تواند کمکی برای خرید عمده هرچه بهتر مغازه داران پارچه فروشی، صاحبان کارگاه های تولیدی پوشاک، مزون ها و حتی خرید خرده مصرف کننده باشد. اسامی انواع پارچه های نخی لباسی و مانتویی را با توجه به بازار فروش، میزان تقاضا و همچنین معروف بودن بین مشتریان و فروشنده ها می توان به صورت زیر دسته بندی کرد: پارچه نخی ایرانی از نام های معروف انواع پارچه نخی و کودری جنس خوب می توان پارچه نخی ایرانی را نام برد که اکثرا توسط صنایع یزد و اصفهان به صورت ساده رنگی و انواع مدل های طرح دار تولید می شود.

متاسفانه باید گفت که در زمان رونق فروش پارچه های نخی متاسفانه تعداد اندکی از کارخانجات ایرانی بی دلیل رو به افزایش قیمت می آورند. البته تولیدکنندگانی که افزایش قیمت بی دلیل دارند، تیشه به ریشه خود می زنند که در دراز مدت متوجه آن می شوند و مصرف کننده بدون هیچ اعتراضی به پارچه های خارجی رو می آورد. پارچه کودری ایرانی پارچه نخی خارجی بهترین انواع پارچه نخی خارجی از جمله پارچه نخی چینی، ترک یا ترکیه، تایلندی و هندی در بازار زیاد خرید و فروش می شود. البته با اطمینان کامل می توان گفت که کیفیت بعضی از کارخانجات ایرانی از تمامی نمونه های خارجی بهتر است. متاسفانه برای مدل تونیک پارچه نخی کودری، بیشتر از جدیدترین پارچه های نخی خارجی استفاده می شود و دلیل آن هم ارایه ندادن طرح های جذاب توسط کارخانجات ایرانی است.

 

پارچه نخی خارجی پارچه نخی چهارخانه مدل لباس و مدل مانتو با پارچه نخی چهارخونه و طرح راه راه محبوبیت و فروش زیادی به خصوص در فصل بهار دارد. پارچه کودری چهارخانه پارچه نخی چرکتاب منظور از پارچه نخی چرکتاب، پارچه های نخی با رنگ یا زمینه تیره است که رنگ روشن نداشته باشد. پارچه های نخی با رنگ تیره، کثیفی را کمتر نشان می دهند به همین دلیل اصطلاحا به آن ها چرک تاب گفته می شود. پارچه کودری چرکتاب پارچه نخی گلدار پارچه های کدری نخی گل گلی پرطرفدارترین طرح پارچه کودری برای مدل مانتو و شلوار هستند. تولیدی های پوشاک به خوبی می دانند که این طرح گل دار برای انواع مدل لباس و مانتو با پارچه های نخی گلدار مناسب است که برای فصل تابستان و بهار فروش بسیار خوبی دارد. قیمت پارچه نخی گلدار را می توانید از روچی بازار استعلام کنید.

پارچه کودری گلدار پارچه نخی خالدار پارچه نخی خال دار یا طرح توپ توپی طرح جدیدی نیست، ولی در طول زمان همیشه طرفداران خاص و البته زیادی داشته است. پارچه کودری طرح ستاره، زیگزاگ و اشکال هندسی نیز مانند مدل خال خالی به این راحتی از گردونه مد خارج نمی شوند. پارچه نخی خالدار پارچه نخی رنگی انواع پارچه های نخی ساده رنگی، بیش از ٧٠ رنگبندی دارند. البته پارچه کودری در رنگ هاى خاکستری، سبز، سفید، آبی نفتی، طوسی و مشکی از دیگر رنگ ها بیشتر خرید و فروش می شوند.

پارچه نخی عروسکی پارچه نخی بچه گانه مدل عروسکی، پارچه مناسب برای البسه نوزاد و کودکان است که انواع طرح های کارتونی و شاد روی آن چاپ می شود. پارچه های کودری طرح عروسکی تقریبا در بازار تمامی شهرها از فروش بالایی برخوردار هستند. پارچه نخی ضخیم با بافت فشرده پارچه نخی با تراکم بافت بالا و فشرده از تقاضاهای اصلی مشتریان در بازار است. پارچه نخی ضخیم کاملا مشکل بدن نما بودن را بر طرف می کند و مناسب برای انواع مانتو و روسری است. پارچه نخی خنک پارچه نخی سبک و نازک که به پارچه نخی خنک و راحت هم شهرت دارد بالاترین مصرف را برای پوشاک تابستانی دارد.

سبکی و نازکی از مهم ترین انتظاراتی است که از یک نمونه پارچه نخی جنس عالی می توان داشت. پارچه نخی کتان پارچه هایی که از الیاف پنبه یا کتان و کنف در بافت آن استفاده شده باشد، پارچه نخی کتان گویند. این نوع پارچه نخی به دلیل مشکل چروک پذیری و آبرفت، عمومیت کمتری دارد ولی در عین حال فوق العاده خنک و راحت است. پارچه نخی کج راه پارچه نخی با بافت کج راه و ژرسه به پارچه نخی کجراه شهرت دارد و معمولا از استحکام بافت بهتری برخوردار است. پارچه نخی کشی پارچه نخی کشی از نظر سمت کش آمدن در سه نوع عرض کش، طول کش و دو طرف کش است. اکثر پارچه های نخی کشی موجود در بازار در نوع عرض کش هستند که عمومیت و فروش بیشتری نیز دارند. این نوع پارچه نخی کودری کشی را با نام پارچه ویسکوز کش هم می شناسند.

پارچه نخی کیلویی فروش پارچه های نخی به صورت کیلویی می تواند دلایلی از جمله کشی بودن به خصوص در طول، تکه بودن، طاقه پیچی نشدن، مشکل بافت و یا خرابی در چاپ و رنگ داشته باشد. خرید و فروش پارچه کیلویی به صورت عمده نیازمند تجربه است و ممکن است به خصوص برای مغازه داران با ضرر همراه باشد.

طرح پارچه کودری جدید

طرح پارچه کوردی جدید در انواع طرح و رنگ های متنوع و جذاب طراحی و تولید شده است .فروش اینترنتی پارچه کودری بهترین راه برای دسترسی مصرف کنندگان به انواع این پارچه ها با قیمت ارزان می باشد. در حال حاضر سری های جدید پارچه کودری در بازار عرضه شده است. پارچه کودری طرح جدید از جمله منسوجاتی است که مدل های متنوع آن در بازار عرضه شده است. از بهترین جنس پارچه کودری می توان برای تهیه انواع البسه زنانه بهره گرفت که از آن جمله می توان به دوخت انواع مانتو شیک اشاره کرد.

در انتخاب پارچه برای طراحی لباس مجلسی، نکات ریز و مهم بسیاری وجود دارد که عدم توجه به آن‌ها زیبایی لباس‌ را به شدت کاهش می‌دهد. اولین نکته این است که همیشه سعی نکنید پارچه‌ای را خریداری کنید که مد روز است، پارچه‌ای را انتخاب کنید که اطمینان دارید به رنگ پوست و نوع لباسی که انتخاب کرده‌اید، می‌آید. پس قبل از آن لازم است بدانید که چه نوع لباس مجلسی‌ای مناسب فرم بدن‌تان است؟ معمولا فرم بدن به صورت دسته‌بندی زیر است: فرم گلابی شکل فرم مثلثی فرم مستطیلی فرم ساعت شنی فرم سیبی شکل انواع هیکل انسان انواع فرم بدن انسان 1- فرم گلابی شکل افرادی که اندام آن‌ها این فرم را دارد، معمولا قسمت پایین بدن‌شان عریض‌تر و پهن‌تر از قسمت بالای آن است. این افراد باید: لباس‌هایی را انتخاب کنند که بالاتنه‌ آن‌ها دارای طرح‌های شلوغ باشد. کت‌های نیم‌تنه و کوتاه هم انتخاب خوبی برای این افراد است. برای انتخاب و طراحی لباس مجلسی باید سراغ لباس‌های بدون‌ یقه و بدون آستین بروند.

برای لباس‌های بالا تنه، از رنگ‌های روشن برای لباس‌های پایین‌تنه از رنگ‌های تیره استفاده کنند. 2- فرم مثلثی در این فرم‌، بالاتنه نسبت به پایین‌تنه عریض‌تر و به صورت یک مثلث برعکس دیده می‌شود. این افراد باید در انتخاب و طراحی لباس پایین‌تنه خود از رنگ های روشن، و در بالا تنه از رنگ‌های تیره استفاده کنند. دامن‌های بلند و رنگ‌های روشن، پارچه‌های گل‌گلی و پارچه‌هایی که دارای طرح‌های برجسته هستند، انتخابی مناسبی برای این افراد است. 3- فرم مستطیلی در این فرم معمولا بدن در یک راستا قرار دارد و اندازه پایین‌تنه و بالا تنه بدن یکی است. در این گونه اندام‌ها، شما برای انتخاب لباس هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را بپوشید. از لباس‌هایی با طرح‌های پرکار گرفته تا لباس‌های رنگی، با رنگ‌های مختلف و استایل‌های شلوغ. انواع مختلف هیکل 4- فرم ساعت شنی در این مدل فرم، قسمت بالاتنه و پایین‌تنه‌ی بدن فرد در یک راسته قرار دارند و عریض هستند.

در این مدل، افراد باید سعی کنند از لباس‌های سایز خودشان استفاده کنند و از پوشیدن لباس‌های گشاد و سایز بزرگتر دوری کنند. پارچه‌های مجلسی برای این فرم از بدن باید با استفاده از پارچه‌های حریر و نازک دوخته شود. البته استفاده از کمربند برای نشان دادن منحنی بدن بسیار موثر و زیبا خواهد بود. 5- فرم سیبی شکل در فرم سیبی شکل، بدن حالت گرد خود را دارد، بطوریکه بدن در قسمت بالا تنه عریض است و پایین تنه هم حالت گرد خود را دارد. این افراد باید از لباس‌های مجلسی و دامن‌های کوتاه در پوشش‌شان استفاده کنند. بهتر است لباس‌های تک‌رنگ را استفاده کنند و البته هر چه رنگ‌ها روشن‌تر باشد، بهتر است.

پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌های کمی گشاد هم استفاده کنند تا حالت گردی بدنشان کمتر مشخص باشد. از نکات دیگر برای انتخاب پارچه جهت دوخت و طراحی لباس مجلسی این است که رنگ مورد نظری که انتخاب کرده‌اید، باید به رنگ چهره و بدن‌تان بیاید. چاق و لاغر بودن، قد کوتاه یا بلند، موهای کوتاه یا بلند و سن فرد در این انتخاب، نقش بسزایی دارد. رنگ پوست رنگ پوست در انتخاب رنگ پارچه، دوخت و حتی طراحی لباس بسیار مهم است. افرادی که پوست‌های گرم دارند بیشتر باید پارچه‌هایی به رنگ زرد، قرمز، قهوه‌ای و لیمویی را برای طراحی لباس‌شان انتخاب کنند که با رنگ پوست‌شان همخوانی داشته باشد.

حال کسانی که دارای پوست سفید هستند، برای انتخاب پارچه بیشتر باید به سمت رنگ‌های آبی، سبز، بنفش و صورتی بروند. حتی افرادی باید از لباس‌های سفید و مشکی استفاده کنند که دارای پوست سفید هستند. این گونه رنگ‌ها جهت دوخت و طراحی لباس، برای افرادی که پوست تیره دارند اصلا مناسب نیست. سایز و طراحی لباس مجلسی خانم ها همیشه باید سعی کنند که در طراحی لباس و دوخت آن، نتیجه کار دقیقا مناسب اندازه و سایزشان باشد و معمولا هیچ علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های گشاد و یا خیلی تنگ ندارند.

طرح پارچه کودری

طرح پارچه کودری مصارف و ویژگی های پارچه کودری اصلی ترین خصوصیات پارچه های کودری، نازکی، خنکی، راحتی بر تن و زیردست لطیف است به همین دلیل در مناطق گرم مثل اهواز، بوشهر، بندر عباس و غیره پر مصرف تر هستند. به طور کلی، پارچه های نخی کودری از جمله پارچه های زنانه محسوب می شوند و در پوشاک زنانه از جمله لباس، شلوار، مانتو، تونیک، زیرسارافونی، چادر، روسری و غیره مصرف می شوند؛ البته در پوشاک مردانه به خصوص پیراهن نیز به کار می روند. پارچه کودری از نظر فصلی از انواع پارچه های خنک تابستانی و بهاره به شمار می رود.

 

پارچه های کودری بهترین پارچه مناسب برای مانتوی تابستانی و لباس و شلوار خانگی خانم ها در دو فصل اول سال هستند. فروش پارچه کودری برای مانتو بسیار پر رونق است و هر ساله بر طرفداران مانتو های نخی کدری به خصوص برای فصل تابستان اضافه می شود. ایده های جدید برای مدل لباس و مانتو با پارچه کدری نخی توسط مزون ها باعث شده که خانم ها در تمام سنین این نوع مانتو تابستانی را بپسندند و باعث رونق بازار خرید و فروش این پارچه شوند. مصارف پارچه نخی پارچه نخی کودری چگونه تولید می شود؟ پارچه های کودری در زبان عامه مردم به پارچه های نخی شهرت دارند.

تولید پارچه نخی یا کودری با کیفیت مورد قبول به دلیل مشکل آبرفت نیاز به تخصص و دستگاه های پیشرفته دارد. این پارچه، هم در تار و هم در پود، صددرصد از الیاف ویسکوز، توسط بافندگی پارچه بافته و تولید می شود. پس از بافت، واحد رنگرزی و چاپ پارچه، عملیات آهار زدن و سپس رنگ کردن پارچه نخی در رنگ های مختلف یا چاپ طرح و مدل های متنوع را انجام می دهد. به این مرحله از عملیات نساجی، فرآیند تکمیل گفته می شود. کارخانه پارچه کودری اسامی کارخانه های نساجی تولیدکننده پارچه کودری در ایران کم نیست. اکثر کارخانجات پارچه های کدری در یزد و اصفهان واقع هستند که هر کدام این پارچه را با درجه ای از کیفیت تولید و عرضه می کنند.

مهم ترین مشخصات بهترین پارچه کودری گلدار و نخی درجه یک نازک بودن در عین تراکم بافت استاندارد، زیر دست لطیف، کیفیت رنگ، مقاومت در برابر شستشو، حداقل آبرفت، راحتی و خنک بودن. همچنین دو بحث مهم در تولید و خرید پارچه کودری نخی، عرض و مدل آن است که در ادامه به آن اشاره می کنیم. مدل پارچه کودری از مهم ترین عوامل موفقیت برای فروش پارچه و پوشاک، رنگبندی و مدل پارچه است. مدل و طرح انواع پارچه کدری ویسکوز در دو نوع ساده و طرح دار است.

پارچه کودری صنعتی

برند ترین نساجی ها انواع پارچه کودری صنعتی خود را با قیمتی مناسب در بازار پخش کردند. پارچه های کودری جز پارچه های هستند که در تابستان در تمام بازار های پارچه پخش می شوند تنوع و زیبایی این پارچه باعث شده است که محبوبیت زیادی بین مشتریان پیدا کند اگر به دنبال این هستید که در فصل تابستان پارچه ای مناسب داشته باشید که در ان احساس رضایت کنید ما به شما پارچه های کودری رو پیشنهاد می کنیم دیگر نگران این نباشید که نمی توانید به راحتی پارچه کودری طرح دار خود را پیدا کنید .