مدل مانتو با پارچه کودری جدید حاشیه دار

فروشگاه مرکزی پارچه کودری جدید، این محصول را به صورت تازه و با کیفیت مطلوب عرضه می نماید که به دلیل فروش محصولات با قیمت بسیار مناسب مورد استقبال خریداران عمده در شهر های مختلف کشور می باشد. خریداران عمده بسیاری با توجه به بازار پر رونق این محصول خواستار خرید آن با قیمت ارزان هستند که با بررسی روش های مختلف عرضه آن می توانند به صرفه ترین و کم هزینه ترین روش را انتخاب کنند. با استفاده از پارچه کودری جدید حاشیه دار می توان مدل های مختلفی از مانتو را به وسیله ی آن دوخت.

مدل مانتو با پارچه کودری جدید حاشیه دار

مدل مانتو با پارچه کودری جدید

به صورت کلی پارچه ها یکی از محصول های اولیه ای می باشند که از آنها می توان در بسیاری از صنایع گوناگون استفاده کرد که در انواع مختلفی تقسیم بندی شده و ساختار های هر کدام از آنها نیز به شکل های منحصر به فردی بوده و از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار هستند.

شاید تا به حال به هنگام خرید پارچه کودری، این سوال برایتان پیش آمده باشد که مشخصات بهترین مدل های این محصولات شامل چه مواردی هستند. به همین علت، ما در این مقاله به بررسی جامع و کامل این موضوع برای شما عزیزان می پردازیم تا بتوانید شیک ترین و جذاب ترین انواع پارچه های فوق الذکر را خریداری فرمایید پس لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

پارچه کودری، از جمله با کیفیت ترین و جدیدترین انواع پارچه های تولیدی می باشند که با قابلیت های زیادی عرضه می‌ شوند، این پارچه به صورت های طرح دار و ساده بوده و زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد، همچنین دوخت راحت و آسانی داشته و پس از دوخته شدن بسیار زیبا بر تن نشسته و شیک می باشند. کیفیت پارچه مورد نظر، درجه یک بوده و می‌توان با استفاده از آن انواع مانتوهای رسمی و مجلسی را تولید نمود.

با استفاده از پارچه کودری ارزان می توان مدل های مختلفی از مانتوهای اداری، بیرونی و … را دوخت. استفاده از پارچه کودری برای دوخت مدل های مختلف مانتو بسیار مناسب است. پارچه کودری را می توان در رنگ های بسیار زیبا و جذاب خریداری کرد و از آن برای ساخت مدل مانتوی دلخواه خود مورد استفاده قرار داد.

مدل مانتو با پارچه کودری حاشیه دار

مدل مانتو با پارچه کودری حاشیه دار مانتو، از جمله لباس هایی است که خانم ها به عنوان پوشش خود در بیرون از منزل و محیط های مختلف انتخاب می کنند، بنابراین بسیار مهم است که این مانتو، آنها را بسیار خوش پوش نشان دهد و به اصطلاح به آنها بیاید، از جمله مواردی که در کیفیت و دوام یک مانتو تاثیرگذار خواهد بود، می توان به پارچه ی استفاده ی شده در تولید آن اشاره کرد.

پارچه ی کودری حاشیه دار، یکی از پارچه هایی با جنس عالی است که از دیر باز مورد استفاده ی تولید کنندگان مانتو قرار می‌گرفت. این پارچه به دلیل بافت بسیار مناسب آن، همچنین رنگ بندی های زیبایی که دارد، برش خوب و دوخت خوبی که زیر چرخ خیاطی دارد، از طرفداران زیادی برخوردار است.

 

امروزه پارچه حاشیه دار کودری نیز در انواع مختلف و جدیدی تولید می شود که آنها را مناسب برای استفاده در مانتو در فصول مختلف سال نموده است، همچنین مانتوهای دوخته شده از پارچه ی مورد نظر را می توان، هم به عنوان مانتو های اداری در رنگ های تیره تر و هم به عنوان مانتوهای مجلسی و یا راحتی در رنگ های دلخواه مشتری دوخت.

با جرات می توان گفت که پارچه کودری طرح دار، از لحاظ جنس بسیار ناب می باشد و به دلیل درجه کیفی بسیار بالا و فوق العاده ای که دارد از فروش بالایی برخوردار می باشد. راحتی این پارچه نیز باعث شده تا امروزه همگی اقدام به خرید پارچه مورد نظر کنند. پارچه مورد نظر از بهترین و خالص ترین مواد اولیه ساخته شده و متریال های به کار رفته در آن، جزو باکیفیت ترین مواد اولیه می باشند.

مدل مانتو با پارچه ی کودری

خانم ها برای حفظ حجاب و احساس راحتی و آسایش از مانتو های مخصوصی استفاده می کنند. مانتو با پارچه کودری گلدار، از انواع مانتو است که مورد استفاده خانم های قرار می گیرد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع مانتو از بهترین و با کیفیت ترین متریال توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شود.

مدل مانتو با پارچه ی کودری دارای طرح های جدیدی بوده و شما می توانید بر اساس تیپ و استایل خود بهترین طرح و رنگ کالا را خریداری و از آن استفاده کنید. مانتوها با پارچه کودری مشکی که در بازار وجود دارند، دارای برند های گوناگونی هستند. شرکت‌های تولیدکننده در تلاشند تا بتوانند با افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود موجب محبوب و معروف سازی برند محصولات شان شوند و از این طریق میزان فروش کالاهایشان را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

 

مانتوهای کودری که در بازار وجود دارند از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار هستند و این محصولات از کیفیت دوخت مطلوبی برخوردار می باشند به همین خاطر است که در برابر پارگی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهند و شما می توانید برای مدت طولانی از این محصولات استفاده کنید بدون آنکه کوچکترین تغییری در ظاهر و یا کیفیت آن ایجاد شود.

پارچه کودری برای مانتو

پارچه کودری برای مانتو متریال به کار رفته در تولید مانتو درجه یک می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان فروش این محصول داشته باشد. تولید این مانتوها با مرغوبترین جنس پارچه ها انجام می‌شود و شرکت های تولیدکننده و کارگاه های تولیدی از بهترین متخصصان طراحی، برای طراحی مدل های موجود استفاده می‌کنند و شما می توانید با خیالی راحت این محصولات را خریداری و از آن نیز استفاده کنید.

دوخت مانتو با استفاده از دستگاه های کاملا پیشرفته و با بکارگیری خیاط های با مهارت انجام می شود و شرکت های تولیدکننده برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود از بهترین نوع چرخ های خیاطی برای تولید این محصول استفاده کرده و در نهایت موفق به عرضه بهترین نوع کالا شده اند.

پارچه کودری جدید از پارچه های با کیفیت جهت تولید انواع و اقسام مانتو به حساب می آید. نمونه های با کیفیت و درجه یک این نوع پارچه دارای بافت فشرده ای هستند و این موضوع باعث شده تا از وزن بسیار سبکی برخوردار باشند و حمل و شست و شوی آن برای افراد مختلف بسیار ساده و راحت باشد.

در کل می توان گفت درجه کیفی این نوع پارچه بسیار بالا می باشد. بافت پارچه مورد نظر بسیار فشرده و اصل می باشد طوری که به سختی پاره می شود و در مقابل سوراخ شدن و آسیب دیدن های سطحی مقاومت بالایی دارد. کسانی که به دنبال یک پارچه مناسب برای ساخت و دوخت مانتو هستند، پیشنهاد می شود که حتما از پارچه کودری استفاده کنند.

انواع پارچه کودری برای مانتو

مانتو یکی از اجزای اصلی در استایل بانوان است. مانتو در مدل های مختلف اسپرت، رسمی، مجلسی، اداری و… توسط خیاط های ماهر در ایران تولید می شود. که خریدار بنا به نوع استفاده خود، آن را خریداری می کند. امروزه تنوع مانتو و طرح و رنگ آن ها، بسیار زیاد شده است‌ و این محصول برای هر سلیقه ای به وفور در بازار یافت می شود.

هر خانمی باید در کمد خود حداقل یک مانتوی زیبا با طرح و پارچه کودری داشته باشد. مانتوهای مورد نظر طرحی ساده و راحت دارند و از پارچه های سبک و راحت دوخته می شوند. امروزه پارچه های کودری برای دوخت مانتو، به وفور در بازار یافت می شوند. این مانتوها در اندازه های مختلف بلند و کوتاه در بازار یافت می شوند که هر کس بنا به سلیقه ی شخصی خود، از آنها استفاده می کند.

انواع پارچه کودری برای مانتو عبارتند از:

  • پارچه کودری طرح ساده
  • پارچه کودری طرح دار
  • پارچه کودری گلدار
  • پارچه کودری رنگی
  • و…

جدیدترین مدل مانتو با پارچه کودری

جدیدترین مدل مانتو با پارچه کودری شاید تا به حال به هنگام خرید پارچه کودری، این سوال برایتان پیش آمده باشد که مشخصات بهترین مدل های این محصولات شامل چه مواردی هستند؛ به همین علت، ما در این مقاله به بررسی جامع و کامل این موضوع برای شما عزیزان می پردازیم تا بتوانید شیک ترین و جذاب ترین انواع پارچه های فوق الذکر را خریداری فرمایید؛ پس لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مانتو های فانتزی با پارچه کودری، از دیگر مانتو ها هستند که انواع مختلف رنگ و جنس دارند و اکنون بسیار پر طرفدار هستند این مانتو ها دارای انواع مختلفی از مدل ها هستند و اغلب زنان این نوع مانتو ها را به دلیل دارا بودن رنگ های زیاد خریداری می کنند.

مانتو های جدید آستین پفی و چین دار با پارچه کودری، از دیگر مانتو های سال جدید هستند که علاوه بر رنگ زیبا و زیادی که دارند بر روی شانه ها و آستین های این مانتو ها مدل پفی وجود دارد و همینطور پایین تنه ی مانتو چین دار است و امکان راحتی را به فرد مصرف کننده می دهد اغلب به پایین تنه ی چین دار مانتو ها می گویند دامن که بسیار پر طرفدار است و مانند دامن چین های زیادی دارد.

مانتو با پارچه های کودری

مانتو از لباس های ضروری هر خانمی به شمار می رود که در جنس های مختلفی تولید می شود. یکی از متریال هایی که در تولید جدیدترین مدل های مانتو بکار برده می شود، پارچه کودری می باشد. بهترین نوع مانتو، مانتویی است که پارچه و سایر اجزای مورد استفاده در آن مانند دکمه، زیپ و… کیفیت مناسبی داشته باشد. و هم دوخت آن به نحو احسن انجام شده باشد تا در معرض کوچکترین آسیبی مخدوش یا پاره نشود. همچنین دارای قیمت مناسبی باشد.

مانتوهای گلدار سنتی که از انواع پارچه کودری ساخته شده اند یعنی بعضی از این مانتو ها در قسمت بالاتنه از جنس پارچه های گل گلی و زیبای سنتی است که گاهی ممکن است این پارچه های گل گلی سنتی دست دوز باشند در این صورت قیمت بالایی دارند و پایین تنه ی آنها از جنس پارچه ی نخی و چین دار است که زیبایی مانتو را منحصر به فرد می کند.

خیاطی با پارچه کودری

خیاطی با پارچه کودری پارچه کودری، یک محصول بسیار ارزشمند و بسیار مهم است که دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به پارچه کودری جدید اشاره کرد که این محصول دارای سطح کیفی بسیار بالایی می باشد. در بررسی کیفیت این مدل پارچه می توان به فاکتور های مختلفی اشاره کرد که اصلی ترین آن نوع الیاف استفاده شده در تولید این کالا می باشد که در برابر پاره شدن دوام و مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهد.

پارچه کودری از پارچه های بسیار با کیفیت جهت خیاطی کردن محسوب می شود. امروزه بیشتر خیاط ها در سطح کشور، پارچه ی کودری را به عنوان تنها پارچه خوش دوخت به شمار می آورند چون دارای لطافت بسیار خوبی است و به راحتی می توان اقدام به دوخت آن توسط دستگاه های خیاطی کرد.

میزان پلاستیک به کار رفته در پارچه این محصول، تقریبا صفر می باشد. به همین علت، هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کند. این پارچه به شکل کاملا حرفه ای، طراحی شده است. کشورهای عربی، از خریداران اصلی این پارچه هستند. پارچه کودری، از جمله منسوجاتی می باشد که نمونه های مختلفی دارد و هر کدام برای دوخت لباسی مناسب هستند.

پارچه کودری همیشه مشتریان زیادی دارد زیرا پارچه ای فوق العاده نرم و کشسانی و راحت است و طرح پارچه کودری از مد خارج نمی شود. این پارچه برای انواع تونیک، بلوز، شلوار، لباس های بچه گانه و مانتو مناسب است و پارچه ای چهار فصل شمرده می شود.

یقه پارچه کودری

موضوع مهمی که باید در مورد پارچه کودری جدید به آن اشاره کنیم این است که دارای یقه بسیار مناسب و با کیفیتی می باشد. یقه در این پارچه بسیار مهم است و در هر پارچه ای باید به نحوی باشد که بتواند زیبایی پارچه در هنگام دوخت را چندین برابر کند. حال این پارچه با درجه کیفی بسیار خوبی که دارد مناسب برای طراحی انواع یقه است.

هر اندازه یقه یک پارچه بهتر و منظم تر باشد، به زیبایی آن افزوده خواهد شد. بیشتر لباس و مانتوهایی که در بازار فروش مشاهده می کنید دارای یقه های مناسب و زیبایی اند که در دوخت و تهیه کردن آن از پارچه های کودری استفاده شده است. استفاده از یقه برای لباس و مانتوها باعث می شود فرد از تابش مستقیم آفتاب مصون بماند و عرق سوز نشود.

لطیف بودن، نازک بودن، تراکم بافت بسیار خوب این پارچه باعث شده تا از درجه کیفی خوبی برخوردار باشد. اگر به دنبال یک پارچه خوب برای دوخت انواع لباس و مانتو هستید، پیشنهاد می شود از مدل های مختلف و در رنگ بندی های متنوع پارچه کودری از طریق همین سایت دیدن و خریداری نمایید.