مردی که تنها با جعبه کمک های اولیه کامل به سفر رفت!

هیئت مدیره هر ناحیه مدرسه، سرپرست مدارس، یا مدیری که اداره یا نظارت بر هر مدرسه دولتی یا خصوصی در ایالت باید تجهیز شود مدرسه با جعبه کمک های اولیه کامل، هر زمان که دانش آموزان مدرسه باشند.
تحت نظارت یا به سفرهای صحرایی انجام می شوند یا هدایت هر معلم یا کارمند یا نماینده مدرسه. معلم، نماینده مربی یا کارمند باید دارای کیت کمک های اولیه در اختیار او باشد، یا بلافاصله در دسترس باشد، در حالی که انجام سفر میدانی هر گاه سفر میدانی به منطقه ای انجام شود که معمولاً به مارهای سمی آلوده می شود.

جعبه

کیت کمک های اولیه ممکن است شامل یک کیت مارگزیدگی باشد. هر جعبه کمک‌های اولیه یا کیت مارگزیدگی که در منطقه‌ای که قرار است گرفته شود معمولا شناخته شده به آلوده شدن توسط مارهای سمی باید حاوی داروهای مارگزیدگی پذیرفته شده از نظر پزشکی.
هر سفر میدانی به منطقه ای که معمولاً به آن شهرت دارد آلوده به مارهای سمی است که توسط هر عمومی یا مدرسه خصوصی در ایالت باید با معلم همراه باشد، کارمند یا نماینده مدرسه که برای اولین بار دوره ای را گذرانده است کمک، تایید شده توسط صلیب سرخ آمریکا، که بر روی درمان مارگزیدگی مسئولیت آن بر عهده مدرسه خواهد بود.

انجام سفر میدانی برای رعایت الزامات این بخش و هیچ چیز در این بخش نباید به عنوان الزامی تفسیر شود صلیب سرخ آمریکا برای ارائه دوره های کمک های اولیه به هر شکل یا محل.

کیت کمک‌های اولیه یا کیت پزشکی مجموعه‌ای از لوازم و تجهیزات است که برای درمان فوری پزشکی، عمدتاً برای درمان جراحات و سایر شرایط پزشکی خفیف یا متوسط استفاده می‌شود. تنوع گسترده ای در محتویات کیت های کمک های اولیه بر اساس دانش و تجربه کسانی که آن را در کنار هم قرار می دهند، نیازهای متفاوت کمک های اولیه در منطقه ای که ممکن است از آن استفاده شود، و تغییرات در قوانین یا مقررات در یک منطقه خاص وجود دارد.

استاندارد بین المللی برای جعبه کمک های اولیه این است که آنها باید با نماد گرافیکی ISO برای کمک های اولیه شناسایی شوند که یک صلیب سفید مساوی در زمینه سبز است.