مطالبی درباره ی پارچه نمد

بعضی از پارچه ها کار نمی کنند. وقتی به ظاهر پارچه بعد از شستشو نگاه می کنید، چیزی که فکر می کنید یک پارچه عالی است، کمتر از حد مطلوب است. این مشکلی است که زیاد اتفاق می‌افتد و وقتی اتفاق می‌افتد، شما جستجوی خود را برای جایگزینی سخت‌تر آغاز می‌کنید.

رنگ پارچه کرپ مازراتی

به جای نمد از چی استفاده کنم؟ جایگزینی که استفاده می کنید بستگی زیادی به پروژه خیاطی دارد که روی آن کار می کنید. اگر این وسیله یک خرس اسباب‌بازی یا چیزی شبیه به آن باشد، تقریباً هر ماده بادوام و انعطاف‌پذیری این کار را انجام می‌دهد. اگر نیاز به استفاده از لوازم جانبی دارید، چیزی سخت تر مانند جیر مصنوعی کار می کند. برای اینکه بیشتر بدانید چه پارچه مازراتی هایی می توانند جایگزین مواد نمدی شوند، کافی است مقاله ما را بخوانید. دارای اطلاعاتی است که باید در مورد آن بدانید تا بتوانید جایگزین مناسبی برای نیازهای خیاطی خود پیدا کنید. چند لحظه وقت بگذارید و ببینید چه چیزی برای شما مفید خواهد بود.

نه واقعا. نمد از پشم ساخته می شود و از فشرده سازی، مات کردن و متراکم کردن پشم به دست می آید. به طور کلی، پشم گوسفند وجانوران دیگر یک محصول 100٪ مصنوعی ساخته شده از PET و سایر الیاف مصنوعی است. تفاوتی در پردازش برای ساخت هر دو نوع پارچه با پشم گوسفند وجود دارد که دارای مواد شیمیایی خشن تر و فرآورده های نفتی در ساخت آن هستند. Fleece برای تقلید از پشم طراحی شده است، اما پشم نیست و به هیچ فیبر طبیعی که از هیچ گونه گوسفندی می آید، نیست.

در حالی که نمد می تواند مانند پشم گوسفند نرم باشد، اما معمولاً مواد سخت تری است که روی میزهای بیلیارد و برخی از میزهای قمار قرار می گیرد. از سوی دیگر، از پشم گوسفند برای لباس های ورزشی، کت های زمستانی و سایر کاربردها استفاده می شود. همچنین از نمد اغلب برای ساختن چند کلاه خوب استفاده می شود. فلیس را می توان به صورت کلاه درآورد، اما بافت و ظاهری متفاوت با کلاه های نمدی دارد. از آنجایی که نمد از الیاف طبیعی ساخته شده است، سازگارتر با محیط زیست است تا پشم. خیلی سریعتر از پشم گوسفند در محل دفن زباله ناپدید می شود.

آیا فلانل همان فلت است؟

در حالی که این دو پارچه مانتویی تابستانه می توانند از الیاف پشم به دست بیایند، فرآیند ساخت هر کدام هنوز متفاوت است. نمد یک پارچه نبافته است که برای اینکه الیاف در کنار هم باقی بمانند باید فشرده، متراکم و فشرده شود و همچنین مات شود. از طرف دیگر، فلانل یک ماده بافته شده از الیاف پنبه یا پشم است. سپس یک طرف آن را برس می زنند تا مواد فلانل نرم شود. هر دو طرف را می توان بوش کرد و وقتی که شد به این ماده فلانلت می گویند.

خبر خوب در مورد هر دو پارچه این است که آنها به طور کلی از الیاف طبیعی ساخته شده اند. فرآیندهای مختلف همچنین احساس فلانل بسیار نرم‌تری نسبت به نمد دارند. پارچه دوم ممکن است در بعضی مواقع کاملاً خشن باشد. به علاوه، کار با نمد کمی دشوار است. هنگامی که گوشه های تنگ برای دوخت در جای خود داشته باشید، دست زدن و مانور دادن فلانل بسیار آسان تر خواهد بود. هنگامی که نیاز به بخیه های پیچیده دارید، نمد می تواند کمی سنگین تر و مدیریت آن بسیار سخت تر باشد.

قیمت پارچه کرپ مازراتی

چه پارچه ای شبیه نمد است؟

می توان از پشم گوسفند به عنوان جایگزین مناسبی برای نمد استفاده کرد. در حالی که نرم است، در برابر سایش نیز مقاوم است و آن را یک پارچه ایده آل برای استفاده در مواقعی که نمی توانید هیچ نمدی دریافت کنید، استفاده کنید. اما این یک جایگزین خوب است و پارچه ای نیست که برای مدل مانتو با پارچه مازراتی استفاده شود. واقعاً شبیه به مواد نمدی باشد. انواع مختلفی از نمد وجود دارد که یکی از آنها نمد اکریلیک است. این ماده از الیاف مصنوعی ساخته شده است که به معنی مقدار زیادی فرآورده های نفتی و مواد شیمیایی خشن است. با این حال، این یک جایگزین سخت است.

گزارش شده است که ابریشم مصنوعی به ساخت یک ماده نمدی خوب کمک می کند و دارای برخی خواص طبیعی است که به آن اجازه می دهد مات شود و غیره. ریون یکی از آن پارچه های بینابینی است که هم طبیعی و هم مصنوعی است. اغلب، نمد سازان دارای محتوای پشم 35٪ یا 20٪ و بقیه از ابریشم مصنوعی هستند. این ترکیب هزینه من را کاهش می دهد و امیدوارم کار با نمد را آسان تر کند. در نهایت، جیر مصنوعی وجود دارد. این ماده نیز پارچه مازراتی لباس مجلسی خوبی است که شبیه نمد است. مخصوصاً زمانی که می خواهید لوازم نمدی درست کنید و هیچ ماده نمدی در اطراف خود ندارید بسیار خوب است.

به جای نمد از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

مسئله مهم که در قیمت پارچه بیان می شود، دو پارچه ای که اغلب ذکر می شود، پشم گوسفند و جیر مصنوعی هستند. هر دو کاربرد خاص خود را دارند که آنها را برای پروژه های مختلف خیاطی که معمولاً نیاز به استفاده از نمد دارند ایده آل می کند. از فلیس می توان برای پروژه های نرم تری که به مقاومت سایشی خوب نیاز دارند استفاده کرد. سپس گفته می شود که جیر مصنوعی جایگزین مناسبی برای نمد است که می خواهید لوازم جانبی درست کنید. ویژگی های مثبت جیر مصنوعی چیزی است که آن را به یک جایگزین ایده آل تبدیل می کند. گفته می شود این ماده ساییده نمی شود و به سختی روی شما کشیده می شود. این دو ویژگی است که این ماده را به یک جایگزین خوب تبدیل می کند. پشم گوسفند قطبی نیز برای اپلیکیکس ها کار می کند کمی ضخیم تر از سایر مواد پشمی است.

معمولاً هر پارچه نمدی جایگزین چرم بزی خوبی خواهد بود. الیاف مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد مواد نمدی مانند اغلب با پشم مخلوط می شوند. شما همچنین می توانید هر نمدی را که با خز بیش از حد ساخته شده است امتحان کنید، اگر هنوز تولید می شود و هیچ مشکلی در مورد استفاده از خز ندارید. در نهایت، بیشتر مواد نمدی مدرن از الیاف نایلون و پلی استر استفاده می کنند. بنابراین استفاده از هر یک از این گزینه ها به جای نمد واقعی خوب است.

بهترین جایگزین پارچه نمدی

گفتن این موضوع سخت است زیرا امروزه نسخه های مصنوعی زیادی وجود دارد که نمدی که خریداری می کنید 6 عدد از یک و نیم دوجین دیگر است. به عبارت دیگر، واقعاً مهم نیست که از کدام پارچه روفرشی کشدار استفاده می‌کنید، زیرا بیشتر مواد نمدی اساساً یکسان هستند. اگر می‌توانستید در زمان به سال‌های 1700 و 1800 سفر کنید، به راحتی می‌توانید نمد خز بیش از حد را دریافت کنید. قوی بود و به خوبی کنار هم نگه داشت. که جایگزین خوبی برای نمد است. نمد مخلوط پشم و ابریشم مصنوعی نیز خوب است زیرا برخی از خصوصیات طبیعی نمد را حفظ می کند.

سپس می توانید جیر مصنوعی را امتحان کنید. سخت است و کار کردن با آن چندان دشوار نیست. همچنین، این یک ماده بسیار بادوام است که در استفاده معمولی باید به خوبی خود را حفظ کند. همه اینها به پروژه ای که در ذهن دارید بستگی دارد. همه مواد یا جایگزین های نمدی مانند برای هر پروژه کار نمی کنند. یکی از ویژگی هایی که جایگزین نمد باید داشته باشد این است که نباید لغزنده باشد. بهتر است از یک ماده نبافته خوب و غیر لغزنده استفاده شود.

گفتن این موضوع نیز سخت است زیرا در حالی که برخی افراد می گویند که جایگزین نمد پنبه ای و کنفی وجود دارد، افراد دیگر گزارش کرده اند که پنبه را نمی توان نمد کرد. در حالی که برخی افراد ممکن است فکر کنند الیاف گیاهی جایگزین خوبی برای پشم یا مصنوعی یا الیاف مصنوعی هستند، ممکن است اینطور نباشد. ممکن است کیفیت نمد گیاهی کم باشد. معمولاً، اگر جایگزین خوبی برای نمد سنتی ساخته شده از پشم گوسفند می‌خواهید، می‌توانید نمد ساخته شده از سایر الیاف پروتئینی را امتحان کنید. این بدان معناست که می توانید الیاف ساخته شده از گوسفند مرینو، آلپاکا و حیوانات مشابه را امتحان کنید. ابریشم همچنین فیبر جایگزین خوبی است و همچنین یک فیبر مبتنی بر پروتئین است زیرا از کرم ابریشم می آید و نه گیاه. با این حال، نمد ابریشم مانند مواد ساخته شده از حیوانات فوق می تواند بسیار گران باشد.

جایگزین های فلت برای سقف سوله

صدها گزینه مختلف وجود دارد که می توانید به جای نمد برای پوشش سقف سوله خود استفاده کنید. نمد ریختنی تنها یکی از بی‌شماری گزینه‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید و در حالی که برخی از محصولات نمدی ۲۵ سال عمر می‌کنند و ضد آب هستند، خراب می‌شوند. سدر شیک مانند کاشی های کامپوزیت یا سقف ساخته شده از قیر و مواد دیگر یک گزینه است. سپس می توانید از تایل های سقف PVC یا برخی دیگر از سقف های موجدار پلاستیکی که در کشورهای مختلف دنیا استفاده می شود استفاده کنید.

قلع راه راه نیز به خوبی نگه می دارد. این در صورتی است که وقتی باران می‌بارد و در آلونک خود هستید، بتوانید سر و صدا را تحمل کنید. برخی از افراد لایه تخته سه لا خود را می گذارند و سپس یک ترکیب لاستیکی بام را روی تخته سه لا رنگ می کنند. این کار برای مدت طولانی دوام می آورد و بسیار ضد آب و بادوام است. در صورت نیاز به تعویض سقف نمدی سوله، ایده های سقفی شما تمام نخواهد شد.

به سختی می توان جایگزین خوبی برای نمد پیدا کرد زیرا پارچه ای بسیار منحصر به فرد است. نسخه های مصنوعی نزدیک می شوند اما به آن ها نمد نیز می گویند. قبل از استفاده از پارچه برای جایگزینی نمد، باید برچسب را بررسی کنید تا ببینید چه نوع الیافی برای ایجاد پارچه استفاده شده است.