هودی از لباس راهبان می باشد برای پوشیدن کت دلایل قابل قبول وجود دارد

قیمت هودی  ممکن است در اصل از لباس راهبان باشد، اما اکنون با همه افراد از اسکیت بازها و موج سواران گرفته تا نوازندگان هیپ هاپ و دزدان ارتباط دارند. در واقعیت، اکثر ما لباس هایی پوشیده ایم که شامل کلاه است.

ارتباط قیمت هودی دخترانه زمستانی  با رفتار انحرافی همچنان وجود دارد، همانطور که در سخنرانی کامرون در سال 2006 با عنوان «یک هودی را در آغوش بگیرید» مشخص شد. هودی‌ها اغلب مسائلی مانند بیکاری، جست‌وجوی مشکل و «نبودن در آموزش، استخدام یا آموزش» (NEET) را مطرح می‌کنند. بنابراین، جوانانی که هستند نشان می‌دهند که چه چیزی برای جوانان «اشتباه» است.

تصور عمومی منفی ها فرض می کند که اکثر آنها داوطلبانه از تحصیل، اشتغال و آموزش کناره گیری کرده اند و ارتباط معنی داری با رفتار انحرافی و مجرمانه وجود دارد.  الگوی جیب هودی با این حال سوالات زیادی در مورد این فرض وجود دارد.

که باید مطرح شود. اولین مورد این است که NEET چه کسانی هستند؟ در ابتدا، این دسته شامل آن دسته از افراد 16 تا 18 ساله بود که مزایای بیکاری آنها در سال 1988 حذف شد (سیمونز و تامپسون، 2011). برخی در حال حاضر ها را به گونه ای دسته بندی می کنند که افراد تا سن 24 سالگی را شامل می شود و ناهمگونی گروه را بیشتر می کند.

(پمبرتون، 2008، فورلونگ، 2006). کت بلند مردانه اما مهم‌تر از همه، این گروه با ویژگی‌هایشان تعریف نمی‌شود، بلکه با چیزهایی که فاقد یا غایب هستند تعریف می‌شود. تحقیقات نشان داده است که دلایل قابل قبول بسیاری وجود دارد که چرا جوانان NEET هستند. علل زمینه ای برای ها به بازار کار، تحصیلات و رفاه اجتماعی یا رفاه مربوط می شود.

  • منابع:
    1. The hoodie: a symbol of all that is wrong with youth today
  • تبلیغات: 
    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!