پوشک بچه مولفیکس سایز 1 در طراحیهای باب میل

درست است که پوشک از پوشک پارچه‌ای جاذب‌تر است و آن را برنده می‌کند و به عنوان یک مادر، اگر از پوشک نخی استفاده می‌کنید، باید بیشتر مراقب باشید، زیرا جذب کمتری نسبت به پوشک بچه مولفیکس سایز 1 دارد و اگر فوراً تعویض نشود، منجر به عفونت‌های پوستی و راش می‌شود. پوشک از نظر کیفیت جذب آن بیشتر می شود و کودک شما را برای مدت طولانی تری خشک نگه می دارد و کودک شما در ساعات طولانی شب با استفاده منظم از پوشک خواب راحت را تجربه خواهد کرد.

پوشک بچه مولفیکس سایز 1
بثورات پوستی به دلیل قرار گرفتن در معرض پوشک یا پوشک کثیف برای ساعات طولانی روی پوست ایجاد می شود زیرا باعث قرمزی و عفونت روی پوست می شود و پوشک کیفیت تبدیل مایع به ژل را دارد و به همین دلیل است که پوست کودک در پوشک خشک می ماند و اما زمانی که پوشک پر می شود و خارج نمی شود، دلیل احتمالی بثورات پوشک است و در حالی که در پوشک پارچه ای پوست کودک همیشه در معرض خیسی است و اگر سریع عوض نشود منجر به ایجاد بثورات روی پوست می شود.

اجازه دهید پوست نفس بکشد
اگر پوست برای مدتی در معرض هوای آزاد قرار نگیرد، هر پوشک یا پوشک پارچه ای می تواند باعث ایجاد جوش شود و بنابراین فقط مطمئن شوید که پوست کودک شما چند ساعت در روز در معرض هوای تازه قرار دارد تا پوست بتواند آزادانه نفس بکشد و این تمرین را روزانه در طول روز دنبال کنید تا کودک شما همیشه احساس شادی کند.

پوشک نازک به خوبی جذب می شود
دورانی که پوشک های حجیم در بازار وجود داشت که باعث می شد کودک شما احساس ناراحتی و سنگینی کند، گذشته است و پوشک های نازک با کانال های جذب بهبود یافته به گونه ای طراحی شده اند که به کودک شما زندگی راحت تری می دهند. پوشک نازک در جذب مایعات خوب است و راحتی بیشتری به کودک می دهد و بنابراین هنگام انتخاب پوشک می توانید به راحتی و بدون فکر کردن به سراغ پوشک های باریک تر بروید.