پیدا شدن زعفران 4 گرمی مصطفوی در غار حراء

زعفران ۴ گرمی مصطفوی حاوی ترکیبات گیاهی مختلفی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند. این آنتی اکسیدان ها عبارتند از کروسین، کروستین، سافرانال و کامفرول. آنها به محافظت از سلول های شما در برابر استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد کمک می کنند.

درمان علائم افسردگی و بهبود خلق و خو
زعفران “ادویه آفتابی” روحیه شما را بالا می برد. دلیل آن سافرانال است که یک آنتی اکسیدان است. بسیاری از مکمل ها از زعفران استفاده می کنند زیرا برای درمان افسردگی خفیف تا متوسط موثر است. علاوه بر این، چنین درمان های مبتنی بر مکمل هیچ عارضه جانبی ندارد.

خواص مبارزه با سرطان
زعفران سرشار از آنتی اکسیدان است. رادیکال های آزاد مخرب را خنثی می کند. این رادیکال‌های آزاد منجر به تولید تومورهایی می‌شوند که ممکن است باعث سرطان شوند. مطالعات نشان می دهد که التهاب مزمن و استرس اکسیداتیو از علل اصلی بیماری های مرتبط با افزایش سن و سرطان هستند.

آنتی اکسیدان‌های موجود در زعفران سلول‌های سرطانی را به‌ویژه روی روده بزرگ، پوست سرکوب می‌کنند rostate، ریه، و غیره. آنها با حفظ سلول های سالم از رشد خود جلوگیری می کنند.

زعفران

کاهش علائم PMS
سندرم پیش از قاعدگی (PMS) یک اصطلاح جمعی برای مجموعه ای از عدم تعادل های فیزیکی، عاطفی و روانی است. علائم قبل از شروع دوره قاعدگی ظاهر می شود. زعفران ممکن است به کاهش علائم PMS کمک کند.

مشاهدات علمی حاکی از آن است که مصرف روزانه 30 میلی گرم زعفران موثرتر از درمان پلاسبو است. علاوه بر این، سطح کورتیزول (هورمون استرس) کاهش می یابد و اضطراب را کاهش می دهد.

میل جنسی را تقویت می کند
طبق مطالعات، مکمل‌های حاوی داروهای تقویت‌کننده قوای جنسی میل جنسی شما را افزایش می‌دهند. زعفران ممکن است برای مردان و زنان خاصیت تقویت جنسی داشته باشد. بنابراین، مصرف منظم زعفران تجویز شده ممکن است عملکرد نعوظ را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. موثر است، به ویژه برای کسانی که تحت داروهای ضد افسردگی هستند.