کیف خوب با چرم اصلی

اگر یک لپ تاپ کوچک دارید و به دنبال یک کیف چرم اداری زنانه چرمی کوچک و زیبا هستید، باید این کیف را در نظر بگیرید زیرا دارای یک بند بزرگ قابل تنظیم است و همچنین دارای یک دریچه است که با اتصال آهنرباهای قرار داده شده روی آن بسته می شود. این کیف دارای دو جیب زیپی و سه جیب داخلی است که یکی بیرون و دیگری در داخل قرار دارد.

نکته منفی این کیف کوچک بودن آن، تنظیم بند ارائه شده تا حدودی دشوار است اما در کل کیفیت  کیف چرم اداری خوب است و از نظر عملا بد نیست. اگر مایل به خرید هستید و به جزئیات بیشتری نیاز دارید با کلیک کردن بر روی وب سایت آمازون مراجعه کنید.

کیف لپ تاپ چرمی دست ساز Full Flap Messenger بهترین قیمت برای کیف لپ تاپ چرمی است که زیر 44 دلار است.

کیف لپ تاپ مسنجر کامل فلپ

کیف لپ تاپ مسنجر کامل فلپ

کیف لپ تاپ چرمی Cenzo Slim
یکی دیگر از کیف های چرمی لپ تاپ که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، کیف چرم رودوشی مردانه  چرمی سانزو است که باریک است اما می تواند یک لپ تاپ با سایز متوسط ​​را در خود جای دهد. این کیف دارای یک جیب زیپی اصلی و داخل جیب زیپی دارای دو جیب باز با اندازه کوچک می باشد که می توانید از آنها برای قرار دادن دفترچه یادداشت، گوشی یا خودکار و مداد خود استفاده کنید.

طراحی باریک و چرم زیبای دوخته شده به آن ظاهر ممتازتری می بخشد و همچنین دارای بند بدنه قابل اتصال است. در کل، کیف خوب است، اما بهتر است چند جیب بیشتر در داخل آن برای نگهداری داشته باشد. برای مطالعه جزئیات بیشتر در مورد این کیف چرم طبیعی اداری و اگر مایل به خرید آن هستید به اینجا مراجعه کنید.

  • منابع:
    1. Full Flap Messenger Handmade Leather Laptop Bag

  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید