کیک سریع و آسان است اما این روش بدون تغییر

سریع و آسان است، اما این روش بدون تغییر، طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه تولید می کند که تمایل به بافت درشت دارد و کیفیت نگهداری ضعیفی دارد. کیک شیفون با اصلاح روش مافین درست می شود که در آن سفیده تخم مرغ جداگانه زده می شود و با سایر مواد مخلوط مخلوط می شود. کیک های کوتاه ساخته شده با این روش ها را می توان در تابه های لایه ای مسطح، در تابه های نان یا در فنجان های جداگانه پخت و در دمای فر 350 تا 400 درجه فارنهایت (177 تا 204 درجه سانتی گراد) پخت.

دستور العمل های شومیز یقه کراواتی انگلیسی با استفاده از چربی دو نوع اصلی هستند. روش مالشی را می توان برای اکثر مخلوط هایی که میزان چربی آن ها بیشتر از نصف وزن آرد نباشد، استفاده کرد.

چربی را به آرد الک شده، نمک و ماده خمیر مایه می مالند تا مخلوط مانند خرده نان ریز شود. شکر و سایر مواد خشک مانند میوه‌های خشک اضافه می‌شود و سپس تخم‌مرغ‌های زده شده به همراه هر مایع دیگری در دستور غذا اضافه می‌شود. برای نتیجه رضایت بخش، مواد باید کاملاً مخلوط شوند، اما بدون هم زدن یا مخلوط کردن بیش از حد. روش خامه‌زنی زمانی استفاده می‌شود که نسبت چربی به آرد نصف یا بیشتر از وزن باشد و در نتیجه  قهوه برای لاغری شکم و پهلو غنی تولید می‌شود.

چربی و شکر را خوب با هم مخلوط کرده، تخم مرغ را به این مخلوط زده و آرد و نمک را الک کرده و در صورت لزوم به همراه عامل افزایش دهنده با احتیاط تا می زنیم و سپس میوه های خشک و مایعات موجود در دستور را اضافه می کنیم. اندازه لباس بافتنی نوزاد دمای پخت از 290 درجه فارنهایت (143 درجه سانتیگراد) برای کیک های میوه ای بسیار غنی تا 425 درجه فارنهایت (218 درجه سانتیگراد) برای نان های کوچک متفاوت است.

  • منابع:
    1. cake

  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!