گزنه سفید نوعی منحصر به فرد که شناخته نشده است

برگ های خشک گزنه که به صورت دم کرده گیاهی مغذی ساخته می شوند، اولین چیزی است که من هر فرد را تشویق می کنم برای بهبود سلامت کلی خود انجام دهند و در واقع، گزنه سفید ماده اصلی پرفروش ترین چای سلامتی روزانه ما است که بیش از 10 سال است که در مزرعه سبز فارست می فروشیم.

گیاه گزنه یک انباشته کننده مواد معدنی فوق العاده است و به طور منظم به عنوان تونیک مصرف می شود و تغذیه بهینه را فراهم می کند و برگ و ساقه گزنه سرشار از کلسیم، منیزیم، مواد معدنی کمیاب، کلروفیل، کروم، کبالت، آهن، فسفر، پتاسیم، روی، مس، گوگرد، نیاسین، پروتئین، منگنز، سلنیوم، ویتامین C کمپلکس، ویتامین D و K، B است.

من دیده ام که به طور باورنکردنی به بهبود سلامت صدها نفر در کلاس ها و مشتریان ما کمک می کند که وقتی مردم به دنبال یک داروی گیاهی «جادویی» به مزرعه می‌آیند، من همیشه دم‌نوش‌های گیاهی تغذیه‌کننده سلامتی روزانه را به‌عنوان نقطه شروع سفرشان به سلامت بهتر توصیه می‌کنم.

تا اینجا تصویرو انکر

البته من باور ندارم که یک داروی گیاهی جادویی برای هر چیزی وجود داشته باشد و همه چیز در مورد رژیم غذایی، ورزش و زندگی در تعادل برای یافتن راهی برای سلامتی مطلوب است.

چای روزانه سلامتی سرشار از مواد مغذی فوق العاده به شکلی است که به راحتی قابل جذب است و راهی فوق العاده برای ایجاد احساس بهتر و پر انرژی افراد برای شروع تغییرات لازم برای بهبود سلامتی خود است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عرقیات گیاهی مغذی، به پست وبلاگ ما “دمنوش های گیاهی مغذی” مراجعه کنید.

گزنه گیاهی است که در سرتاسر جهان کشت می‌شود و در بسیاری از کشورها به عنوان یک گیاه مغذی مهم و مملو از پروتئین برای رژیم غذایی روزانه در نظر گرفته می‌شود و من عاشق آشپزی با گزنه هستم! من از آن در دستور العمل ها به عنوان جایگزین اسفناج پخته استفاده می کنم.

چیزهای مورد علاقه من برای درست کردن با گزنه عبارتند از کیش، سوپ، پستو، سرخ کردنی، سرکه دم کرده گزنه، و استفاده از دانه های گزنه به عنوان چاشنی/روش در دستور پخت.