جوراب نانو ضد بو خونسازی را تسهیل می نماید

علاوه بر این، جوراب های دیابتی به خوبی بالشتک و ضخیم هستند و به دلیل گردش خون ضعیف، افراد مبتلا به دیابت اغلب برای بهبود پاهای خود با سرعت استاندارد مشکل پیدا می کنند و جوراب نانو ضد بو به دلیل داشتن لایه های نرم و مواد برای حل این مشکل طراحی شده اند.

جوراب های نانو کمپرسور چگونه کار می کنند؟
جوراب های کمپرسور نانو با افزایش گردش خون در پا کار می کنند و این جوراب‌ها به آرامی فشرده می‌شوند و جریان خون را به سمت بالا می‌برند و از لخته شدن خون و تورم جلوگیری می‌کنند.

جوراب نانو را بدون هیچ مرحله اضافی بپوشید و اگر سبک نرم‌تری را ترجیح می‌دهید، جوراب‌هایی که سفت هستند ممکن است راحت‌تر باشند.

لباس های فشرده، به ویژه آنهایی که در هنگام خواب پوشیده می شوند، به خودی خود لزوماً مضر نیستند و جوراب های فشاری درجه بندی شده که گردش خون را بهبود می بخشد، درد را کاهش می دهد و به روند بهبودی کمک می کند، باید در اسرع وقت پوشیده شوند.

جوراب های فشرده نانو جوراب های معمولی شما نیستند و جوراب‌های نانو کمپرسور که از مواد جذب‌کننده رطوبت ساخته شده‌اند، پای بیماران دیابتی را از رطوبت خشک نگه می‌دارند و علاوه بر این، آنها بسیار قابل تنفس هستند و به گردش هوای بی عیب و نقص اجازه می دهند.

جوراب نانو ضد بو

جوراب های نانو یک نوع جوراب منحصر به فرد هستند که به گونه ای ساخته شده اند که بسیار راحت باشند و تناسب خوبی را ارائه دهند و آنها از ماده ای ساخته شده اند که برای از بین بردن رطوبت و خشک نگه داشتن پاهای شما طراحی شده است.

جوراب های نانو نیز به گونه ای ساخته شده اند که قابلیت تنفس داشته باشند و به پاهای شما در هوای گرم خنک بمانند و
برای راحتی و بالشتک بیشتر، جوراب‌های کمپرسور نانو با کف‌های بالشتک دار تعبیه شده‌اند.

در بیشتر موارد، کف کفش از پارچه سفید ساخته شده است تا در صورت آسیب دیدگی، خون را تشخیص دهد و این کف پاها برای تشخیص درد یا حس کردن فشار حیاتی هستند