قیمت پارچه کودری ساده عروسکی بچه گانه

پارچه کودری ساده، عروسکی و بچه گانه و انواع دیگر آن که پارچه ای با الیاف طبیعی می باشد. که از پارچه های پر فروش در بازار به شمار می آید. که دارای طیف رنگی و طرح بسیار متنوع است. تقریبا هر فردی حداقل یک لباس با جنس پارچه کودری در کمد خود دارد. یا یکبار این پارچه نرم و سبک را امتحان کرده است. و تجربه مثبتی از آن داشته است که با بهترین کیفیت در سایت ifelt قابل تهیه می باشد.

قیمت پارچه کودری ساده عروسکی بچه گانه

قیمت پارچه کودری ساده

پارچه های کودری که به صورت تخت بافت و تار و پودی تولید می شوند و از الیاف ویسکوز تهیه می شوند. الیاف ویسکوز در واقع الیاف طبیعی هستند که ابتدا به صورت خمیر در می آیند و طی فرایند تولید تبدیل به نخ و پارچه می شوند. از آنجایی که پارچه کودری یک پارچه با الیاف طبیعی است، در انواع رنگ و طرح تولید و در بازار به فروش می رسد. پارچه های کودری در نوع ساده و تک رنگ در بیش از هفتاد رنگ در بازار موجود است.

پارچه کودری عروسکی

پارچه کودری عروسکی از آن جایی که پارچه کودری به دلیل نرمی و سبکی و متریال آن جز پارچه های پر فروش است. این پارچه برای کودکان و نوجوانان نیز مناسب است. برای کودکان و نوجوانان بیشتر از طرح های عروسکی استفاده می شود. که به سلیقه آن ها نزدیک تر است. و برایشان جذابیت بیشتری دارد. انواع طرح های عروسکی فانتزی در بازار موجود می باشد. مانند شخصیت های کارتونی که برای کودکان بسیار محبوب می باشد. یا حیوانات که به صورت فانتزی طراحی شده و روی پارچه ها چاپ شده است.

پارچه کودری بچه گانه

انواع لباس بچه گانه با پارچه های کودری دوخته و تولید می شود. لباس های بچه گانه اغلب با پارچه های طرح دار دوخته می شود. طرح های عروسکی، شخصیت های کارتونی، حیوانات، طرح گلدار، میوه ای و … جز طرح های پر طرفدار برای کودکان هستند. کودکان همیشه به فضا و محیطی شاد و مفرح علاقه نشان می دهند. کودکان به طبیعت و حیوانات و دنیای فانتزی و خیال پردازی علاقه دارند. رنگ های شاد و پر شور و هیجان را می پسندند. و به آن توجه ویژه نشان می دهند. کودکان به خاطر پوست لطیفی که دارند به پوشیدن لباس های راحت بیشتر ترغیب می شوند. انواع طرح های پارچه های کودری مناسب کودکان نیز می باشد. و به دلیل داشتن الیاف طبیعی کودکان را دچار حساسیت پوستی نمی نماید.

پارچه کودری سه بعدی

پارچه کودری سه بعدی در فرایند تولید پارچه کودری، ابتدا پارچه بی رنگ تولید می شود و سپس به صورت ساده یا طرح دار در رنگ های مختلف به صورت چاپی رنگرزی می شود. انواع طرح های مختلف بر روی پارچه کودری چاپ می شود. پارچه کودری سه بعدی، جز پارچه های طرح دار کودری است که موقع چاپ از طرح سه بعدی در آن استفاده شده است. طرح های سه بعدی جدید و بسیار جذاب هستند که اغلب در لباس های زنانه استفاده می شوند. معمولا در طرح های سه بعدی از طرح گل و برگ و طبیعت استفاده می شود.

پارچه کودری پلنگی

پارچه های با طرح های حیوانات در چند نوع طراحی می شوند. طرح های عروسکی حیوانات که بیشتر مناسب کودکان است. مثل طرح شیر و گاو و … طرح های نقاشی گونه حیوانات که به صورت تکرار طرح یک حیوان در زمینه پارچه است. که برای سنین جوان تر و لباس های راحتی و خانگی مناسب است. مثل طرح پروانه، فلامینگو و … و طرح های پوست حیوانات مثل پلنگی، پوست ماری و … که مناسب لباس های خانم های بزرگسال می باشد. و برای انواع لباس رسمی و خانگی مناسب است. طرح پلنگی یکی از طرح های بسیار پرطرفدار در بازار است که بین خانم ها استقبال خوبی از آن می شود. با اینکه رنگ اصلی طرح پلنگی در طبیعت ترکیبی از کرم و قهوه ای و مشکی می باشد. این پارچه در طیف رنگ متنوعی موجود است. مثل پارچه پلنگی قرمز، بنفش و … . پارچه کودری پلنگی در انواع مدل ها مثل پیراهن، شومیز، لباس خواب و راحتی تولید می شود.

پارچه کودری پروانه ای

پارچه کودری پروانه ای پارچه کودری پروانه ای، طرحی جذاب و شاداب و جوان پسند است که در دو نوع حاشیه دار و بدون حاشیه تولید می شود. این طرح پارچه جز طرح های حیوانات تکرار شونده است. و گاهی در طرح ها در کنار پروانه از گل ها نیز استفاده می شود. که برای انواع لباس دخترانه مناسب می باشد.

پارچه کودری توپ توپی

پارچه کودری توپ توپی، همیشه جز انتخاب های اول می باشد. طرح توپ توپی بسیار کلاسیک و زیبا می باشد. و در عین سادگی بسیار شکیل است. طرح و رنگ این پارچه متنوع است. توپ های بسیار ریز تا بسیار درشت، و رنگ بندی بسیار متنوع که انواع مانتو، پیراهن، شومیز، دامن و … را می توان با آن دوخت یا تولید کرد.

پارچه کودری چهارخونه ای

پارچه کودری چهارخونه ای پارچه کودری چهار خونه ای پارچه ای شکیل و اصیل است که در هر کمدی پیدا شدنی است. انواع لباس های رسمی و راحتی با این طرح پارچه تولید و عرضه می شود. انواع طرح های چهارخونه در بازار طراحی شده و در رنگ های متنوع به فروش می رسد. چهار خانه شطرنجی یکی از قدیمی ترین طرح های پارچه کودری است. که همیشه پر طرفدار است. چهار خونه سفیدو مشکی و قرمز مشکی دو نمونه از رنگ های پر فروش طرح شطرنجی است. که در اندازه های بسیار ریز تا درشت وجود دارد. طرح دیگر چهارخونه با راه های جدا است. که نوع جدیدتر می باشد. گاهی در یک لباس از چند نمونه چهارخونه در کنار هم استفاده می شود که به زیبایی لباس می افزاید.

پارچه کودری حاشیه دار

در گذشته به دلیل نبود صنعت چاپ روی پارچه، پارچه ها به صورت تک رنگ یا طرح های ساده تولید می شد. و برای تزئین پارچه ها از انواع روش های سوزن دوزی و گلدوزی و … استفاده می شد. که کار را پر هزینه و زمان بر می ساخت. بعد از ایجاد صنعت چاپ روی پارچه انواع طرح ها با الهام از طرح های اصیل گذشته مانند سوزن دوزی و … یا طرح های جدید فانتزی روی پارچه ها انجام شد. که دسترسی آن را برای همگان برای داشتن لباسی شیک فراهم نمود. پارچه کودری حاشیه دار پارچه ای زیبا و خوش نقش و نگار و چاپی است. که برای دوخت لباس های زیبا مثل شومیز و مانتو و پیراهن بسیار مناسب می باشد.

خرید پارچه کودری ساده

خرید پارچه کودری ساده پارچه کودری مرغوب دارای ویژگی هایی از جمله آبرفت کم و چروک پذیری پایین و رنگ ثابت است که با تکنولوژی روز دنیا و تبحر تولید کننده آن امکان پذیر می باشد. و پارچه مرغوب و با کیفیت عالی را از پارچه های ضعیف تر متمایز می نماید. با خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه کودری ساده با بهترین کیفیت از این سایت، خریدی مطمئن و با مناسب ترین قیمت را تجربه نمایید.

پارچه کودری دخترانه

دختران جوان و نوجوان معمولا گستره سلیقه ای بسیار بالایی دارند. و انواع پارچه های کودری را برای لباس های خود انتخاب می نمایند. برای ساده پسندها پارچه کودری ساده بهترین انتخاب می تواند باشد. برای دوست داران طبیعت طرح های حیوانات مثل فلامینگو و پروانه ای جذابیت دارد. طرح طبیعت و برگ و گل نیز از کوچک و بزرگ مورد انتخاب قرار می گیرد. چهارخونه قرمز هم همیشه در کمد لباس دختران جوان وجود دارد. راه راهی و توپ توپی هم همیشه در بین جوانان پر طرفدار است. و برای تولید کنندگان گزینه کم ریسکی می باشد. و بازار خوبی به همراه دارد. لباس های چهارخونه و راه راهی معمولا در کمپینگ ها و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه کودری نگین دار

پارچه کودری نگین دار معمولا از گذشته برای زیباتر نمودن لباس ها از انواع مهره دوزی ها و نگین دوزی ها به صورت دستی استفاده می شد. با پیشرفت تکنولوژی انجام خیلی از کارهای دستی به ماشین سپرده شد. و با راحت تر شدن تولید لباس های کار شده و پایین آمدن قیمت تمام شده، استقبال نسبت به آن زیاد شد. پارچه کودری نگین دار بیشتر مناسب لباس های رسمی است که درخشندگی آن زیبایی خاصی به لباس می دهد.

پارچه کودری راه راهی

پارچه کودری راه راهی جز پارچه های زیبا و پر طرفدار است. این طرح پارچه در طرح های مختلف مثل چند رنگ و دو رنگ موجود است. راه راهی های منظم و نامنظم از طرح های آن می باشد. لباس های راه راهی را اگر از طول دوخته شوند فرد را لاغرتر نشان می دهند و از این جهت طرفداران زیادی دارد. با راه راهی های افقی جثه درشت تر دیده می شود و برای افرادی که دوست دارند درشت تر به نظر بیایند مناسب ترند.

پارچه زنانه کودری

پارچه زنانه کودری انواع لباس زنانه با پارچه کودری تهیه و تولید می شود. پیراهن های ساحلی، پیراهن چپ و راستی، مانتو پیراهنی، شومیز، بلوز، تی شرت، تاپ، دامن، شلوار، شال و … با انواع پارچه های کودری دوخته و تولید می شود. پارچه های با طرح های چهارخونه و راه راهی و پروانه ای بیشتر در بین جوانان طرفدار دارد. طرح های گلدار و پلنگی و ساده بیشتر در بین خانم های بزرگسال طرفدار دارد.

پارچه کودری ساده

پارچه کودری ساده، تقریبا نیمی از تولید و فروش این پارچه را به خود اختصاص داده است. و انواع لباس ها با طرح ساده را شامل می شود. استفاده های بسیار متنوعی از انواع پارچه های کودری ساده می شود. انواع پیراهن، شلوار، دامن، مانتو و … با پارچه های با طرح های ساده تولید می شود.

پارچه کودری شانتو تکس

پارچه کودری شانتو تکس پارچه کودری شانتو تکس پارچه کودری است که از نظر طرح شبیه به پارچه شانتون است و در واقع از کلمه تکسچر به معنای بافت گرفته شده است.

پارچه کودری صدفی

پارچه کودری صدفی به گونه ای طراحی شده که کمی حالت سه بعدی دارد و مانند پوسته صدف رنگ مواجی را تداعی می کند.

پارچه کودری صلیبی

پارچه کودری صلیبی پارچه کودری صلیبی با طراحی خطوط صلیبی مناسب برای لباس هایی با طرح های اسپورت و راحتی می باشد. که در بین جوانان و ورزشکاران محبوبیت دارد.

پارچه کودری مجلسی

پارچه کودری مجلسی با طرح های خاص و رسمی تر می تواند برای مجالس مناسب باشد.

پارچه کودری مردانه

پارچه کودری مردانه پارچه کودری مردانه برای دوخت انواع پیراهن مردانه مناسب است. طرح های ساده در رنگ های مختلف و پارچه های طرح دار کودری مثل هاوایی، چهارخانه، راه راهی و … مناسب دوخت و تولید پیراهن مردانه کودری می باشد. طرح های جدید تر مانند ابر و بادی و اشکال هندسی کوچک و گلدار از دیگر مدل ها و طرح هایی است که در نوع آستین کوتاه و بلند قابل تهیه می باشد.

پارچه کوردی ناز ناز

پارچه کودری ناز ناز پارچه ای زیبا و دل فریب است. که با وجود پنبه ای بودن در آن چاپ های برجسته زیبایی وجود دارد که به زیبایی آن می افزاید.

پارچه کودری وکیوم

پارچه کودری وکیوم بسته بندی مناسب پارچه های طاقه ای از درب کارخانه تولید کننده امری حائز اهمیت است. اگر پارچه به درستی بسته بندی نگردد یا در زمان نگهداری در انبار، بسته بندی آن به دلیل نداشتن دقت کافی باز شود. اگر در پارچه کوچک ترین آلودگی فیزیکی به وجود بیاید استفاده از آن غیر ممکن می گردد. و پارچه اصطلاحا استوک می گردد. که زیان زیادی به خریدار یا تولید کننده و یا فروشنده آن وارد می نماید. انواع پارچه های کودری موجود در سایت به صورت وکیوم و با بسته بندی مناسب عرضه می گردد.

پارچه کودری و چرم

پارچه ها از نظر الیاف به دسته تقسیم می شوند. دسته اول الیاف طبیعی با منشا گیاهی هستند مانند پنبه و … . دسته دوم الیاف طبیعی با منشا حیوانی هستند مانند چرم. دسته سوم الیاف مصنوعی هستند. همان طور که گفته شد پارچه چرم طبیعی از چرم حیوانی تهیه شده است. در صورتی که پارچه های طرح چرم معمولا از الیاف مصنوعی یا الیاف طبیعی گیاهی تولید می شوند. در واقع پارچه های طرح چرم با الیاف طبیعی این شباهت را به پارچه کودری دارند که از الیاف طبیعی تولید شده اند و در واقع مانند خمیر های سلولزی در فرایند تولید، بهره برداری می شوند.

پارچه کودری جدید

پارچه کودری جدید پارچه های کودری جدید در طرح های شاد و آبرنگی به تازگی وارد بازار شده است که بسیار زیبا و چشم نواز است. از دیگر پارچه های جدید کودری می توان به پارچه هایی با طرح های اصیل ایرانی نام برد. طرح های هندسی مثل طرح های معماری ایرانی،کاشی کاری های ایرانی و فرش ها و نقاشی های اصیل ایرانی که بسیار خیره کننده و هنرمندانه و اصیل می باشد.

پارچه کودری ویژه

پارچه های کودری ویژه پارچه هایی درجه یک و با کیفیت هستند که آبرفت کمی دارند، رنگ آن ها ثابت است و با شستشو تغییر نمی کند و چروک پذیری بسیار کمی دارد. که در این سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و با بسته بندی مناسب عرضه گردیده است.