تولید کنندگان اسباب بازی طاها عمده فروشی را می توان در نمایشگاه ها و نمایشگاه های اسباب بازی پیدا کرد.
کار با یک فروشگاه اسباب بازی ممکن است این روند را تسریع کند.
اکثر اسباب بازی فروشی ها قراردادهای بلندمدت با تولیدکنندگان اسباب بازی عمده فروشی و کارخانه های مختلف با ماشین آلات مختلف تولید اسباب بازی دارند.
تولیدکنندگان مستقل اسباب بازی همچنین هنگام جستجوی کارخانه ای که بتواند نیازهای آنها را برآورده کند، گزینه های زیادی در اختیار دارند.
شما می توانید فرآیند تولید اسباب بازی را به کشورهای دیگر مانند چین برون سپاری کنید.
در این مرحله شما ایده کاملی از فرآیند ساخت اسباب بازی در ذهن دارید. با این حال، این فرآیند بدون ذکر زنجیره تامین ناقص خواهد بود.
داشتن دید پرنده از کل فرآیند و درک وابستگی های متقابل برای ساختن یک محصول موفق بسیار مهم است.
اکنون که برنامه ای در ذهن دارید، باید به مواد اولیه مورد نیاز و منابع آنها فکر کنید.
این مرحله بسته به نوع اسباب بازیی که در نظر دارید متفاوت خواهد بود.
اینجاست که ایجاد روابط با تامین کنندگان برای تامین مواد شما ضروری است.
ابزارها، خدمات و منابع ضروری مورد نیاز برای شروع فرآیند تولید از طریق مناقصه های رقابتی و تجزیه و تحلیل نسبت سرمایه گذاری به سود به دست می آیند.
خرده فروشان از آنجایی که تعامل مستقیمی با مشتریان شما دارند بسیار حیاتی هستند.
خرده فروشان به مقدار مناسبی از مشوق ها نیاز دارند تا جایگاه محصول ما را در مغازه ها یا مراکز خریدشان افزایش دهند.
شما باید مشوق های ارائه شده به خرده فروشان را برای حاشیه مناسب و قفسه های تبلیغاتی تجزیه و تحلیل کنید.
این مشوق ها خرده فروشان را برای نمایش محصولات در مکانی بهینه بر اساس رفتار مصرف کننده انگیزه نگه می دارد.
تجزیه و تحلیل دقیق برای تنظیم قیمت، تسهیل بازده فروش، قرار دادن محصول و پاسخگویی به خواسته های مصرف کننده ضروری است.
مطالعه جامع رفتار مصرف کننده، تجزیه و تحلیل دقیق داده های جمع آوری شده از طریق CRM و عوامل دیگر هر مرحله را تعیین می کند.
شما باید در موارد معیوب محصولات و بازگرداندن مصرف کننده یک خط مشی تنظیم کنید.
سیاست بازگشت رضایت مصرف کننده و حسن نیت شرکت مادر را ایجاد می کند.
از آنجایی که این عوامل بازیگران کلیدی در حفظ مشتری هستند، توصیه می کنیم به اندازه هر فرآیند دیگری برای موفقیت بلندمدت اهمیت قائل شوید.